Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:00:42 GMT

واسعی: هنوز روی قول خودم هستم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۳۱۲۱

واسعی: هنوز روی قول خودم هستم

هافبک هجومی تیم فوتبال پیکان با حمایت همه‌جانبه از سرمربی خود اشاره کرد با اضافه شدن چند بازیکن پیکان روی نوار پیروزی قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان تهران بااینکه در آخرین هفته‌های لیگ برتر در فصل گذشته نتایج بسیار مناسبی را به دست آورد، انتظار می‌رفت در فصل جدید با حفظ اسکلت و استخوان‌بندی فصل قبل و تقویت در برخی از نقاط تیم، بتواند یکی از تیم های خوب لیگ به شمار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تیم در طول پیش فصل بسیاری از بازیکنان خود را از دست داد تا حسین فرکی مجبور باشد یک تیم جدید بسازد. پیکان در هفته دوم باوجود ارائه یک بازی روبه‌جلو با حساب 4 بر 3 مغلوب نساجی مازندران شد تا پرگل‌ترین بازی لیگ را تا به امروز به نام خود ثبت کند.


سعید واسعی هافبک باارزش پیکان یکی از آن دسته بازیکنانی است که باوجود اینکه پیش‌بینی می‌شد این تیم را ترک کند، تصمیم گرفت یک‌فصل دیگر به‌عنوان شاگرد حسین فرکی در پیکان بماند تا بتواند همچنان عصای دست این سرمربی باتجربه در لیگ نوزدهم باشد.


وی در خصوص نتایج تیم پیکان تا به این لحظه که با دوشکست متوالی همراه بود گفت: «متأسفانه ما در این دو دیدار نتوانستیم باوجود شایستگی خصوصاً در بازی دوم به کمترین حقمان برسیم اما این را فراموش نکنید که ما در این دو بازی غایبین زیادی داشتیم. فراز امامعلی، مهران موسوی، و جابر انصاری هنوز فرصت حضور در بازی‌ها را نیافتند ضمن اینکه اسماعیل شریفات مهاجم تازه به خدمت گرفته ما هم هنوز به تیم اضافه نشده است که در صورت حضور این بازیکنان که گفتم قطعاً شرایط تیم تغییر پیدا خواهد کرد.»


وی در ادامه افزود: «ما می‌دانیم که با بازی خوب امتیاز تعلق نخواهد گرفت و زیر نظر حسین آقای فرکی در حال پی گیری تمرینات هستیم و همانطور که خودتان در تمرینات ما مشاهده کردید ایشان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و کل تیم به دنبال آن است تا با گرفتن نتایج مناسب، جواب زحمات او را بدهد.»


وی درباره وضعیت آمادگی خودش اظهار داشت: «خوشبختانه در این فصل برخلاف فصل قبل از هفته اول در خدمت تیم هستم و هیچ مصدومیتی هم ندارم. در این دو بازی هم تابه‌حال یک پنالتی و یک گل به ثمر رساندم اما همان‌طور که قول دادم می‌خواهم در این فصل هم تعداد با شماره پیراهنم ده گل بزنم.»


او در خصوص لیست تیم ملی و اینکه تا چه حد به دعوت به تیم ملی امیدوار است گفت: «به‌هرحال تمام بازیکنان باشگاهی در جهان آرزو دارند که روزی پیراهن تیم ملی کشورشان را بر تن کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اما همان‌طور که دیدید اکثر بازیکنان دعوت‌شده همان بازیکنان سابق هستند و من هم امیدوارم در آینده بتوانم به این مهم دست‌یابم.»


وی در پایان با تشکر از حسین فرکی گفت: «می‌خواهم در پایان این را بگویم که تمام بازیکنان مثل کوه پشت حسین فرکی هستند و او حمایت همه اعضای تیم را به همراه دارد.»

سعید واسعی پیکان حسین فرکی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید واسعی پیکان حسین فرکی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم

به گزارش "ورزش سه"، شرایط چلسی با شکست سنگین مقابل آرسنال دوباره وخیم شده است. آنها که برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگند در رتبه نهم قرار دارند و فردا به مصاف استون ویلا می‌روند. پوچتینو که مورد انتقادات زیادی قرار گرفته امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار روز شنبه، درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

وضعیت ریس جیمز و لوی کولویل؟
هنوز در دسترس نیستند. دیروز در تمرینات بودند و به‌صورت جزئی تمرین کردند، برای بازی بعدی آماده نیستند اما به بازگشت نزدیک هستند.

کول پالمر به تمرینات برگشته؟
بله او خوب تمرین کرد و مشکلی برای بازی فردا ندارد.

عملکرد چلسی بدون پالمر؟
در مورد این موضوع می‌توانیم صحبت کنیم، در پایان، این واقعیت است. کول یک بازیکن کلیدی برای ماست. مشخص شده که ما بدون او در دردسر قرار می‌گیریم. این واقعیتی است که ما نمی‌توانیم پنهان کنیم.

تیم مقابل آرسنال تسلیم شده بود؟
اصلا درست نیست. ما بعد از چهار دقیقه گل خوردیم اما بعد بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. در نیمه دوم فاقد کیفیت لازم بودیم اما در ۴۵ دقیقه اول همه باور کرده بودند که ما توانایی لازم برای پیروزی را داریم.

فردا تست مهمی برای شماست؟
تست من نیست، این امتحانی برای همه افراد در باشگاه است. این در مورد قوی بودن ذهن و کیفیت فنی است. من در دوره‌ها و شرایط مختلف در باشگاه‌های مختلف بودم. ما جایی که می‌خواهیم باشیم نیستیم. مثبت می‌مانیم و جلو می‌رویم.

در بازی‌های آینده باید خودتان را به مدیران ثابت کنید؟
به نظر می‌رسد فقط من باید ثابت کنم. همیشه این است که «مربی باید ثابت کند». اما نه، همه ما مسئولیم. همه ما باید ثابت کنیم که شایسته حضور در فصل آینده هستیم.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی