Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی این باشگاه و مطرح شدن اسامی مختلفی به عنوان جانشین او در این باشگاه اظهار داشت: فتحی نه استعفایی داده و نه بحثی درباره استعفای او در هیئت مدیره مطرح شده است و حرف‌هایی که عنوان می‌شود از نظر من کذب است چرا که فتحی کارش را ادامه می‌دهد و هیئت مدیره نیز از او حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی زیادی به عنوان جانشین فتحی عنوان می‌شود، او در استقلال می‌ماند؟

فتحی نه تنها در پایان فصل در استقلال می‌ماند، بلکه تا زمانی که این هیئت مدیره هست و وزارت خانه هم به این نتیجه رسید که او می‌تواند ادامه دهد، فتحی در استقلال به کارش ادامه می‌دهد و اگر خدا بخواهدو ما هم در هیئت مدیره باشیم، سال آینده نیز مدیر عامل استقلال خواهد بود.

چکی در دست بازیکنان استقلال به تاریخ امروز است که برای پیش فصل بوده و گویا این چک به صورت شخصی صادر شده. ماجرای این چک چیست؟

به هر حال بازیکنان استقلال حق الزحمه خود را می‌خواهند امروز نصف این پول به بازیکنان پرداخت می‌شود و الباقی نیز ظرف چند روز آتی به آن‌ها داده می‌شود. کل پرداختی ما به بازیکنان مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و باشگاه متعهد است که این پول‌ها را پرداخت کند و این موضوع ارتباطی به این ندراد که چه کسی چک را داده است.

آیا قرار است اسپانسر جدیدی به استقلال اضافه شود و یا بحث جدایی بین حامیان مالی فعلی مطرح شده است؟

 یک اپراتور همراه و یکی، ۲ مجموعه دیگر در حال حاضر حامی مالی ما هستند، اما از حالا به بعد اگر حساب‌های مالی بررسی نشود از قرار دادن اسم  این حامی مالی روی پیراهن استقلال جلوگیری خواهیم کرد. باید وضعیت حساب‌ها روشن شود و مشخص شود که آیا ایرانسل به باشگاه استقلال بدهکار است یا نه. تا کنون در جلساتی که برگزار کردیم به نتیجه نرسیدیم. دیشب نیز در جلسه‌ای که در هیئت مدیره برگزرا کردیم به این نتیجه رسیدیم که تا اطلاع ثانوی از ارائه خدمات به ایرانسل خودداری کنیم.

یعنی اگر به نتیجه نرسیدید، بازی بعدی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان نام ایرانسل روی پیراهن استقلال قرار نمی‌گیرد؟

بله اگر حساب‌های فی ما بین مشخص نشود، این اتفاق رخ می‌دهد. اگر حساب‌ها بررسی نشود تا پایان فصل نیز خدماتی به ایرانسل ارائه نخواهیم کرد.

پس از استعفای خطیر، صحبت‌هایی پیرامون استعفای دیگر اعضای هیئت مدیره استقلال شنیده می‌شود، نظر شما درباره این موضوع چیست؟

این‌ها هم شایعه است، احمد سعادتمند از دوستان من است و به دلیل مشغله کاری که داشت، تصمیم گرفت از استقلال برود، اما دیگر اعضای هیئت مدیره، با قدرت به کارشان ادامه می‌دهند.

برای حرفه‌ای شدن باشگاه‌های لیگ برتری، موضوع بدهی‌های استقلال به کجا رسید؟

ابتدا باید از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تشکر کنم که به باشگاه‌های ایران کمک می‌کنند رایزنی زیادی با فدراسیون داشتیم و در اولین فرصت این مشکل را هم حل خواهیم کرد تا استقلال بتواند در باشکاه‌های آسیا شرکت کند.

برای کسب مجوز حرفه‌ای استقلال تا چهارشنبه فرصت دارد که مدارک تسویه حساب‌های مالی را به فدراسیون ارائه کند، برای این موضوع چه کار کردید؟

در باشگاه استقلال مصوبه‌ای داشتیم. فتحی نیز پیگیر این موضوع است تا از طریق فدراسیون این مشکل را حل کند.

شخصی به نام امیر سلطانی که دیروز هم در جلسه مربیان لیگ برتری با ویلموتس، در کنار استراماچونی نشسته بود. آیا سلطانی جانشین خطیر در استقلال است؟

بله یکی، ۲ بار او را در باشگاه استقلال دیدم البته هنوز او حکمی ندارد، اما به باشگاه کمک می‌کند و در حال حاضر در باشگاه کنار فتحی فعالیت می‌کند، اما باز هم می‌گویم که سمتی در استقلال ندارد.

علی فتح الله زاده دیروز در باشگاه حاضر شد و خودش اعلام کرد که برای دیدار با فتحی به باشگاه آمده، آیا حضور او برای رسیدگی به حسابرسی‌ها بوده است؟

فتح الله زاده سال‌ها مدیر استقلال بوده و حضور او منع قانونی در استقلال ندارد. فتح الله زاده و فتحی با هم دوست هستند و طبق گفته‌های فتحی، این موضوع فقط یک دیدار بوده است البته شاید مواردی دیگری نیز با هم مطرح کرده باشند که من اطلاع دقیقی از آن ندارم، اما او هر وقت که دلش خواست می‌تواند به باشگاه بیاید و ایرادی ندارد.

استراماچونی این روز‌ها عصبانی است و در نشست‌های خبری حضور ندارد. علت عصبانیت مربی ایتالیایی چیست؟

اختلاف سلیقه‌ای بین استراماچونی و خلیل زاده وجود داشته است که البته این موضوع هم برطرف شده است و جلسه‌ای را با هم برگزار کردند و دیروز هم مربی استقلال به فدراسیون فوتبال رفت. فکر نمی‌کنم که دیگر مشکلی باشد و استراماچونی نیز با قدرات به کارش در استقلال ادامه می‌دهد.

بحث مترجم استراماچونی به کجا رسید؟ گویا یکی از مترجمان او را علی خطیر به استقلال آورده و دیگری را هم باشکاه استقلال خواسته به کار گرفته شود و حالا استراماچونی شخص دوم را تایید نمی‌کند.

من این موضوع را از فتحی جویا شدم و او به من کفت که این موضوع هم حل شده است. البته من اطلاع دیگری از بابت مترجمان استراماچونی ندارم.

گفته شد که استراماچونی پس از بازی با فولاد به فرودگاه رفت و آن جا اجازه خروج به او داده نشده است. این موضوع را تایید می‌کنید؟

متاسفانه من هم این مطلب را شنیدم، اما اصلا چنین چیزی وجود نداشته است. برخی از سایت‌ها و کانال‌ها هم این شیطنت را ادامه دادند و اعلام کردند که استراماچونی برای خروج ویزا نداشته است. استراماچونی دیروز اصلا به فرودگاه نرفته بود. برخی به دنبال شایعه سازی برای باشگاه استقلال و مربی آن هستند. از آن‌ها می‌خواهم که دست از این کار‌ها بردارند.

مدیران استقلالی از حضور استراماچونی و ادامه همگاری با او راضی هستند؟

بله او مربی بزرگی است. هیئت مدیره اعتقاد دارد که او موفقیت‌های بزرگی را در استقلال رقم خواهد زد. مدیرعامل و هیئت مدیره از استراماچونی حمایت می‌کنند. تا زمانی که ما در هیئت مدیره هستیم از مربی مان حمایت خواهیم کرد. استراماچونی جایی نخواهد رفت.

آیا هنوز علی خطیر در باشگاه استقلال نقشی دارد؟

خطیر معاون باشگاه بود و رفت. حالا من متوجه نمی‌شوم که برخی می‌کویند هنوز رد پای او در استقلال وجود دارد. ایا خطیر علیه باشگاه کاری انجام می‌دهد؟ یا فقط به عنوان یک هوادار استقلال در ایران زندگی می‌کند. نمی‌دانم این شایعات بابت چیست.

انتهای پیام/

اظهارات خلیل زاده در خصوص مسائل مختلف در باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور