Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:20:54 GMT

ابهام در حضور سه ستاره ذوب برابر تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۳۴۴۰

ابهام در حضور سه ستاره ذوب برابر تراکتور

به نظر می‌رسد ذوبی‌ها نمی‌توانند تا بعد از بازی با تراکتور از سه سرباز خود استفاده کنند و به این ترتیب آن‌ها در این بازی هم غایب هستند.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  بعد از بازی با الاتحاد در جام باشگاه‌‎های آسیا سه سرباز ذوب‌آهن بار دیگر به پادگان بازگشتند تا ادامه دوران سربازی خود را پشت سر گذاشته و با پایان دوره آموزشی بار دیگر به جمع سبزپوشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال سعید آذری قبل از برکناری از سمت مدیریت باشگاه از برطرف شدن مشکل مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی فر خبر داده بود. مسئله ای که به حقیقت نرسید و این سه غایبان بزرگ ذوب‌آهن در دو دیدار ابتدایی برابر سایپا و پارس جنوبی بودند.

 

اما حالا خبر می‌رسد که این سه بازیکن به جدال با تراکتور نیز نخواهند رسید تا تقابل با تیم سابقشان را از دست بدهند. پیش از این سرخ‌های آذری به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکنان بودند اما بعد از عدم موافقت باشگاه ذوب‌آهن به دوران آموزشی رفته و حالا روزهای سختی را تجربه می‌کنند. اسماعیلی فر، پهلوان و مهدی پور به این دلیل فصل آماده سازی تابستانی را نیز از دست دادند و هماهنگی لازم با تیم را ندارند. موضوعی که در ادامه مشکلات احتمالی را به وجود خواهد آورد و باید دید تدابیر کادر فنی ذوب‌آهن برای آن چه خواهد بود.

تراکتور مهدی مهدی پور دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن اصفهان احسان پهلوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مهدی مهدی پور دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن اصفهان احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد