Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:35:13 GMT

سرمایه‌گذاری‌های امارات در حوزه انرژی و صنایع سوریه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۳۵۳۰

رئیس هیئت بازرگانان اماراتی در نمایشگاه بین‌المللی دمشق از توافق این هیئت با مقامات سوریه برای سرمایه‌گذاری ابوظبی در حوزه‌های انرژی و صنایع سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالله سلطان العویس، رئیس هیئت بازرگانان اماراتی و نایب رئیس اتحادیه اتاق‌های بازرگانی و صنایع امارات و رئیس اتاق بازرگانی شارجه در گفت‌وگو با روزنامه الوطن اظهار کرد که این هیئت در حاشیه حضور در نمایشگاه بین‌المللی دمشق با طرف سوری درباره فهرستی از سرمایه‌گذاری‌ها در سوریه توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لیست سرمایه‌گذاری که دو طرف درباره آن توافق کردند شامل حوزه‌های انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، کشاورزی و صنایع زراعی می‌شود.

العویس در ادامه تصریح کرد: بخش خصوصی به دنبال فرصت‌های دائمی برای سرمایه‌گذاری است و اهمیت و مساحت بزرگ نمایشگاه بین‌المللی دمشق، بخش خصوصی را به مشارکت در این نمایشگاه و بررسی امکان سرمایه‌گذاری ترغیب کرد.

در همین راستا، سرور حمد، نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع الفجیره امارات نیز در این باره گفت: زمینه‌های مورد توجه شرکت‌های اماراتی برای سرمایه‌گذاری در سوریه متنوع است، از جمله این زمینه‌ها می‌توان به گردشگری، املاک، صنایع، کشاورزی و به ویژه صنایع پنبه، منسوجات، روغن زیتون و تولید برق اشاره کرد.

امارات که یکی از هم‌پیمانان منطقه‌ای مهم واشنگتن محسوب می‌شود اخیرا شروع به برقراری روابط نزدیکتر با دولت سوریه کرده است. در ماه دسامبر این کشور اقدام به بازگشایی سفارتش در دمشق کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: امارات سوریه سرمایه گذاری مهدی شادمانی سید محمد حسینی عمار صالحی اردوگاه شهید باهنر ماه محرم محمد سرافراز سامانه سماح ماهواره ناهید هفته امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»

تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدتی قبل شعری که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آستانه عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، یک بیت از آن را در جلسه‌ای خواندند منتشر شد؛ در ادامه تصاویری از این شعر و تصاویر کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل پیش از عملیات تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749284

دیگر خبرها

  • اشتغال اهمیت دارد
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم