Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر درویشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک اهدایی این خیران شامل ۱۰۰ عدد کیف و ۸۵ جفت کفش است که در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند به جشن عاطفه‌ها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها با مشارکت ۲ نفر از خیران بوکانی تهیه شده است اظهار داشت: این تعداد کیف و کفش در میان دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان برای استفاده در سال تحصیلی جدید توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر مشارکت مردم به ویژه خیران و متمکنین جامعه در راستای کمک به مددجویان تحت‌حمایت کمیته امداد تاکید کرد و اظهار داشت: همه افراد جامعه باید به هر میزان که توانایی دارند به رفع مشکلات نیازمندان کمک کنند.

وی در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها افزود: ۱۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر برای این منظور در نظر گرفته شده است که ۲ پایگاه به صورت ثابت و مابقی به صورت سیار کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان را برعهده خواهند داشت.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: جمعه هفته گذشته نیز پایگاه‌های سیاری در پنج مسجد سطح شهر و روستاهای اطراف که در آنها نماز جمعه برگزار می‌شد دایر شد که کمک‌های مردم نوعدوست را جمع‌آوری کردند.

وی اظهار کرد: در هفته جاری نیز دیدار چهره به چهره با خیران شهرستان بوکان انجام خواهد شد تا کمک‌های آنها نیز جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

 امسال تعداد خانوارهای تحت حمایتی این نهاد در بوکان به پنج هزار و ۸۸ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.

جشن عاطفه‌ها هر سال همزمان با آغاز سال‌تحصیلی در کشور برگزار می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک‌های مردمی آغاز کرد.

در سال‌های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال‌های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک‌های مشاوره‌ای و تسهیلات خودکفایی بخشی از این وظایف است.

 ۷۵۱۰/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره کمک های مردمی بوکان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه