Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده به برخی حواشی واکنش نشان داد.

طرفداری- رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تایید کرد که مدیرعامل این باشگاه با سرمربی تیم اختلاف داشته است.

به گزارش مهر، اسماعیل خلیل زاده، رئیس جدید هیات مدیره باشگاه درباره مشکلاتی که بین امیرحسین فتحی مدیرعامل و استراماچونی سرمربی استقلال وجود دارد، گفت:

اختلاف سلیقه ای بین دو طرف وجود داشت که رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم جلسه ای برگزار شد. بعضی از سایت ها شیطنت کرده و اعلام کرده بودند استراماچونی به فرودگاه رفته بود و به خاطر مشکلات ویزا نتوانست از ایران خارج شود. در حالی که سرمربی ما اصلا به فرودگاه نرفته بود و این موضوع صحت نداشت!

خلیل زاده در شرایطی مشکل استراماچونی در فرودگاه تهران را تکذیب کرد که این مربی ایتالیایی امروز در گفتو با خبرگزاری آنسا، اعلام کرد باشگاه در جریان سفرش به ایتالیا قرار داشته است و حتی با اقدام خود باشگاه، به فرودگاه رفته بود!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان و تراکتور تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر در اهواز مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با برتری دو بر صفر تراکتور خاتمه یافت. در این مسابقه بازیکنان باتجربه زیادی به میدان رفتند که شاهد تقابل های جذابی نیز میان آنها بودیم.

یکی از تقابل های جالب میان شجاع خلیل‌زاده و لوسیانو پریرا دو بازیکن باتجربه لیگ برتر رخ داد؛ مهاجم برزیلی که سال‌ها است در ایران توپ می‌بزند بارها سعی کرد به دروازه حریف نزدیک شود اما شجاع خلیل‌زاده مانع از این امر شد.

خلیل‌زاده که در فرم ایده‌آل بدنی قرار دارد، در جریان بازی با فولاد یک گل زیبا را نیز با قیچی به ثمر رساند و البته در خط دفاع بسیار موثر بود. او روی زمین و هوا بارها از مهاجمان فولاد و به خصوص شیمبا توپ گیری کرد و عملکرد خوبی داشت.

خلیل زاده که متولد بهنمیر مازندران است در تقابل با پریرا که در سالوادور برزیل موفق شده، بسیار موفق عمل کرد و کار به جایی رسید که عبدالله ویسی سرمربی فولادی‌ها اقدام به تعویض شیمبا و حضور دیگر بازیکن خارجی تیمش در زمین کرد. هرچند که ابراهیم حصار هم نتوانست سد دفاعی محکم تراکتوری ها را بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند