Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد رئیس اتحادیه جهانی ورزش‌های هنرهای رزمی(مارشال آرت) محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی(IZSF) برای نایب رئیسی در کمیته  داوران یونسکو کاندیدا شد که توانست با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیسی این کمیته انتخاب شود. در ادامه مقرر شد مجمع عمومی سال آینده این کمیته به میزبانی ایران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان دیدارها و جلسات محسن مهرعلیزاده دومین جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار شد. در این جلسه برنامه‌های این کنفدراسیون پس از بحث و بررسی به تصویب رسید. مقر کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی  در سال ۲۰۱۷ میلادی از کشور افغانستان به شهر بوسان کره جنوبی منتقل شده بود.

کد خبر 4708460 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن مهرعلیزاده ورزش زورخانه ای زورخانه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان