Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:28:17 GMT

ضرورت ارائه خدمات شفاف و بدون تبعیض بین شهروندان اردبیلی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۴۴۱۶

ضرورت ارائه خدمات شفاف و بدون تبعیض بین شهروندان اردبیلی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف اللهیان بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه مدیران مجموعه شهری بایستی خدمات را به عموم شهروندان ارائه دهند، افزود: در شهر حسینی اردبیل نباید خدمات ویژه شهری به عده‌ای از خواص تعلق گیرد.

وی با یادآوری لزوم تبیین عوامل قانونی به افراد خاصی که انتظار دارند خدمات ویژه به آنها ارائه شود، افزود: بهره مندی از سیطره و الگوبرداری از امام حسین (ع) برای همه ما جدی است و بایستی صادقانه در ارائه خدمات اهتمام بورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل یادآور شد: وظیفه اصلی ما رسیدگی به مطالبات و مشکلات عموم مردم است و باید تأمین منافع عمومی مردم در اولویت قرار گیرد.

محوطه «عالی قاپوی اردبیل» برای عزاداری آماده سازی می‌شود

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه حجم خدمات ارائه شده در دهه اول محرم و ایام عزای حسینی بیشتر از هر زمان دیگری است، افزود: ارائه خدمات شایسته برای عزاداران حسینی ضروری بوده و بدین منظور محوطه عالی قاپوی اردبیل به عنوان مسیر اصلی عزاداری آماده سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر نهادی طبق وظایف خود، در تبیین فلسفه عاشورا سهیم است، افزود: شهرداری اردبیل نیز با تعریف معماری و طراحی شهری به معرفی اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت از نظر سیما منظر شهری کمک کرده و با اجرای پروژه شهید گاه و پیاده راه اسفریس در ایجاد جایگاهی برای اشاعه فرهنگ شیعه و حسینی نقش آفرین بوده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه امسال برای سومین بار، نماز ظهر عاشورا با شکوه هرچه تمام در این مکان برگزار خواهد شد، ادامه داد: محوطه پیاده راه «اسفریس» به عنوان مسیر اصلی عزاداری

حسینی آماده سازی شده و بایستی خدمات ارائه شده به عزاداران در شأن و منزلت شهر حسینی باشد.

لطف اللهیان ضمن تقدیر از حضور عزاداران حسینی در آئین استقبال از ماه محرم بیان کرد: برای ترویج فرهنگ عاشورایی، فقط فضاسازی شهر کافی نیست و باید در عمل، رفتار و خدمات ارائه شده نیز زبان گویای فلسفه حسینیت باشیم.

کد خبر 4708475

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اردبیل حمید لطف اللهیان حقوق شهروندی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند

غفور حضوری در بازدید از اردوگاه فرزندان امام (ره) اردبیل اظهار کرد: تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به حضور شرکت کنندگان در اردوی تربیتی و تفریحی دانش آموزان مدارس منتخب در محلات هدف حاشیه نشین خاطرنشان کرد: این اردو‌ها با محوریت کانون‌های فرهنگی – تربیتی نور و شهید رجایی برگزار شد و امید و نشاط را دو رهاورد مهم اردو‌های تربیتی وتفریحی دانش آموزان ایجاد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با شرکت در این اردوها، دانش آموزان در کنار دریافت مهارت‌های کارجمعی، ارتباط اجتماعی، تاب آوری، نوع دوستی و زندگی در شرایط سخت، امید و نشاط را در وجود خود تقویت و با روحیه مضاعف در جریان تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.

حضوری ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام یافته و با حمایت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور تا پایان سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه به صورت رایگان در اردو‌های تفریحی و تربیتی شرکت خواهند کرد که در جای خود کم سابقه است.

او ادامه داد: اردوی تفریحی و تربیتی دانش آموزان محلات هدف حاشیه نشینی در قالب تفاهم نامه همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و سازمان امور اجتماعی کشور در محل اردوگاه‌های فرزندان امام و مقدس اردبیلی برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز