Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در پیام محمدرضا پورمحمدی آمده است: قهرمانی تیم فوتسال دانش‌آموزی استان که به نمایندگی از کشور عزیزمان در مسابقات قهرمانی مدارس آسیا در تایلند شرکت کرده است، مایه مباهات و افتخار شد.

دانش‌آموزان عزیز استان که همواره در عرصه‌های علم و دانش افتخارآفرین بوده‌اند، این بار در میدان ورزش قهرمانی نیز خوش درخشیدند و جلوه دیگری از توانمندی نسل جوان استان را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب این موفقیت غرورانگیز را به مربیان و بازیکنان تیم دانش‌آموزی استان، خانواده‌های آنان و مدیران آموزش و پرورش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این افتخار، سرآغاز پیروزی‌های درخشان‌تر در عرصه‌های مختلف باشد.

تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان شرقی به نمایندگی از ایران در مسابقات قهرمانی مدارس آسیا در تایلند با غلبه بر تیم میزبان در دیدار نهایی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

۳۰۳۸/۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال آذربایجان شرقی سازمان دانش آموزی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی