Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@07:12:55 GMT

اهداف قیام امام حسین (ع) در جامعه تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۱۳۸

اهداف قیام امام حسین (ع) در جامعه تبیین شود

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر میاندوآب اظهار داشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) برپایی نماز و امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید همیشه با امید به آینده حرکت کرد، افزود: قطار انقلاب در حال حرکت است و در این راه فراز و نشیب‌هایی مانند هشت سال دفاع‌مقدس که بیش از ۴۰ کشور به مقابله با انقلاب دشمنی می‌کردند، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این انقلاب با اخلاص شروع شده و با رهبری‌های داهیانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب و مسوولان دلسوز علی‌رغم همه دشمنی‌های دشمنان به پیش می‌رود.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باید نگاه و توصیه‌های و ادبیات مقام معظم رهبری مدنظر ما قرار گیرد و راهگشا باشد.
وی با اشاره به اعزام مبلغان دینی در ایام ماه محرم به مساجد میاندوآب افزود: باید مبلغان به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در منابر توجه ویژه‌ای داشته باشند زیرا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی، قانونی و شرعی ما است.
همچنین در این جلسه فرمانده انتظامی میاندوآب و فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان نیز مطالبی در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر ارایه کردند.
نهضت‌حسینی، مطالبه‌گری و مسوولیت اجتماعی شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال است.
برگزاری نشست‌های تخصصی، مراسم‌های سخنرانی، دیدار با علما و تجلیل از آمران به معروف و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این ایام در میاندوآب است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر میاندوآب در سال گذشته رتبه نخست استانی را کسب کرد.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم