Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:50:21 GMT

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در آستارا دایر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۲۴۴

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در آستارا دایر شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر آموزش و پرورش آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در ساختمان قدیمی این اداره در خیابان فارابی گفت: در این نمایشگاه حدود سه هزار عدد نوشت افزار تولید داخل از قبیل کیف، دفتر، خودکار، جامدادی و بازی های فکری با حدود ۱۰ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار عرضه می شود. 

سجاد موسوی افزود: این نمایشگاه تا اول مهرماه از ساعت ۹ تا ۲۱ دایر است و به خانواده ها توصیه می شود برای ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی و حمایت از تولید داخل، از آن بازدید و در صورت نیاز خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در داخل کشور نوشت افزار باکیفیت و حاوی پیام های انقلابی، اسلامی و تمدن ایرانی تولید می شود و دست کمی از مشابه خارجی ندارد و از تصاویر قهرمانان شاهنامه و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در آنها استفاده شده است. 

وی ادامه داد: برای گسترش فرهنگ ملی در دنیا به مدل سازی و معرفی قهرمانان ایرانی نیاز داریم و در این راستا باید از تولیدکنندگان حمایت شود. 

مدیر آموزش و پرورش آستارا نقش رسانه های جمعی را در ترویج استفاده از کالاهای فرهنگی داخلی، مهم ارزیابی کرد و همکاری آنها را خواستار شد. 

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و سال تحصیلی جدید در این شهرستان، با حضور ۱۷ هزار دانش آموز در مدارس آغاز خواهد شد. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا نوشت افزار ایرانی نمایشگاه آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر با محوریت سعدی، شاعر بلندآوازه ایرانی از هنرمندانی، چون میرعماد، رضا مافی، کیخسرو خروش، عباس اخوین، غلامحسین امیرخانی، اردشیر مجرد تاکستانی، قباد شیوا و... در رشته‌های نگارگری، خوشنویسی، طراحی گرافیک و هنر‌های ایرانی اسلامی به نمایش درمی‌آید.

آیین افتتاح نمایشگاه «در ستایش سعدی» فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در موزه خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی