Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت الله سید عباس میر یونسی  به برکات نهضت امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت امام حسین درس‌های زیادی برای امت اسلامی به دنبال داشته است که از جمله مهمترین آن بیداری امت‌ها و استمرار نهضت اسلامی است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه افزود: امروز زنده نگه داشتن نهضت عاشورا برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی امری ضروری است، زیرا با تأسی از این نهضت می‌توانیم انقلاب را در برابر دسیسه‌های دشمن بیمه کنیم و آن را تا همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نشر و اشاعه فرهنگ عاشورا را بهترین راه مقابله با دشمنان دانست و تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا این فرهنگ را در جامعه نهادینه شود.

آیت الله میر یونسی خاطرنشان کرد: مبارزه امام حسین (ع) و جانفشانی‌های ایشان به خاطر این بود که اسلام و قرآن پابرجا بماند و نسل به نسل منتقل شود البته امام حسین (ع) بیشتر از آنکه به عزادار و سیاهپوش نیاز داشته باشد رهرو می‌خواهدعدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت بزرگترین پیام‌های عاشورا هستند که لازم است در مراسم‌های عزاداری بر آن‌ها بسیار تاکید شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه افزود: امام حسین (ع) رهرو می‌خواهد تا در این روزگاری که دشمن هر روز به دنبال دسیسه‌های جدید برای کمرنگ نشان دادن اعتقادات مردم است بتواند در سنگر حق بجنگد و اسیر توطئه دشمنان نشود.

این استاد حوزه بیان کرد: جوانان ما امروز در هیئت‌های مذهبی باید پرچم قیام امام حسین (ع) که همانا امر به معروف و نهی از منکر است را برافراشته نگه دارند و از اصول اعتقادی خود دفاع کنند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مراسم عزاداری  سید الشهدا در استان کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند