Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش در رشت افزود: این همایش ملی با هدف شناسایی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و همچنین فرصت یابی آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این همایش ملی را ۱۹ و ۲۰ مهرماه اعلام و اضافه کرد : همایش مذکور در دو بخش سمینار علمی با ارائه آخرین دستاوردها در این زمینه و کارگاه آموزشی چگونگی بهره مندی از فرصت های آب بندان ها برای استفاده جند منظوره در راستای سرمایه گذاری درآن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجکش ادامه داد : در این همایش جامعه هدف متنوعی برای حضور در نظر گرفته شده که از مهمترین اهداف آن ارائه مدل های مختلف کسب وکارها در آب بندان ها با سیاست تقویت جامعه هدف بومی است .

وی یادآور شد: در دوشهرستان همزمان با برپایی این همایش علمی کارگاه آموزشی در محل آب بندان ها با حضور اساتید ، کارشناسان و جامعه هدف بهره بردار برگزار می شود.

رنجکش همچنین به حضور گیلان در جشنواره فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم برنامه ریزی شده تا شرکت ها و دستگاه های اجرایی در هماهنگی با یکدیگر از این فرصت ملی برای معرفی توانمندی های خود که در آبان ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

به گزارش ایرنا گیلان دارای ۸۶۰ آب‌بندان بوده که وسعت این تعداد آب‌بندان حدود ۹ هزار هکتار است. 
آب‌بندان‌ها یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های تأمین آب کشاورزی در استان هستند و در حال حاضر ۱۰ هکتار از آب‌بندان‌های گیلان در شهرهای آستارا، رشت، رودبار، آستانه، سیاهکل علاوه بر تامین آب زراعی، در حوزه گردشگری نیز مورد استفاه قرار می گیرند. 

۷۲۹۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سرمایه گذاری گیلان همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد

وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند؛ زیرا فرصت جبران دارند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که امروز در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم،

وی در ادامه تصریح کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۱۹۱۳ حوزه در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می شود، در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تفاوت کنکور امسال با سال های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

زلفی گل با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند. سازمان سنجش آموزش کشور سعی می کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

وزیر علوم اظهار کرد: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند زیرا فرصت جبران دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در نظرآباد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر