Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:20:43 GMT

لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۴۶۹

آن ها از نظر شکل شبیه به ناخن های مصنوعی هستند. ارائه بهترین زیبایی شناسی می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی ها در نظر گرفته شود. سفیدی طبیعی و انتقال نور سرامیک باعث می شود لمینت ها کاملاً شبیه دندان های واقعی باشند هم چنین لمینت های سرامیکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونیرهای کامپوزیت

از ونیرهای کامپوزیت می توان برای پنهان کردن لکه های دائمی، ترک ها، تراشیدن دندان ها استفاده کرد. بعضی اوقات برای تغییر شکل یا اندازه دندان های بیمار یا پر کردن فضاهای درون دندان ها نیز مشخص می شود.

لمینت سرامیکی به دندان های قوی و سالم احتیاج دارند و افرادی که دارای این شرایط هستند و از نواقص زیر برخوردارند، ممکن است بخواهند لمینت سرامیکی را در نظر بگیرند:

فاصله بین دندان ها دندان هایی که بدشکل یا بیش از حد بزرگ اند.               دندان های شکسته با ساختار نسبتاً خوبی از دندان باقی مانده است دندان با پر کردن چندگانه ، که زیبایی شناسی لبخند را به خطر انداخته است شکل ، اندازه و فرم دندان رضایت بخش نیست مشکلات رنگی که به بلیچینگ پاسخ نمی دهند. برای بستن فضای بین دندان ها و منظم نمودن دندان ها افرادی که شکل دندان هایشان را دوست ندارند و می خواهند لبخند زیبایی داشته باشند.

دکتر محمد عاطفت بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی اصفهان دوره دندانپزشکی عمومی را در سال ۱۳۸۸ به پایان رساند و در همان سال وارد دوره تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی دانشگاه علوم پزشکی همدان شد.

در سال ۱۳۹۱ دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی گردیده است.

هم چنین ایشان از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بودند و از سال ۱۳۹۶ تا هم اکنون هم عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان هستند.

در مطب دندانپزشکی دکتر محمد عاطفت متخصص دندانپزشک زیبایی اصفهان به افراد برای انتخاب بهترین روش‌های درمان جهت دستیابی به طراحی لبخند ایده‌آل و دندان های زیبا کمک می شود. در واقع دکتر محمد عاطفت همیشه درباره روش‌های درمان قابل استفاده به افراد اطلاعات لازم را ارائه کرده و با توضیح جزئیات هر یک از این روش‌ها، به فرد کمک می شود از بهترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود استفاده نمایند. هم چنین دکتر عاطفت لمینت سرامیکی بدون تراش در اصفهان، کامپوزیت بدون تراش در اصفهان را انجام می دهد، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لمینت سرامیکی دندان اصفهان، روش‌های دندانپزشکی زیبایی و رزرو نوبت با این شماره 03131312834تماس حاصل فرمایید.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی منتشر شده از تراکم عجیب و خارج از ظرفیت دانشجویان در بخش پروتز یکی از دانشکده‌های دندانپزشکی کشور خبرساز شده است.

گفته می‌شود که در این بخش کمتر از ۳۰ یونیت دندانپزشکی وجود دارد اما ۸۰ دانشجو باید در این فضا آموزش ببینند. آن هم در حالی که در این بخش تنها یک عضو هیئت علمی برای آموزش دانشجویان حضور دارد.

این در حالی است که مدت‌هاست انتقادات زیادی نسبت به افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی با وجود فراهم نبودن زیرساخت‌های آموزشی مطرح می‌شود.

چندی پیش هم علیرضا رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با ابراز نگرانی بابت تاثیرات مخرب افزایش بی‌ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و بی‌توجهی به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای آموزش گفته بود: دانشجو، صندلی برای نشستن ندارد یا اینکه ۵۰ دانشجو با یک استاد بالای سر یک مریض می‌روند و به همین هم تعداد باید در راهرو بمانند.

به گفته این مسئول افزایش ظرفیت افسارگسیخته، فله‌ای و دستوری بدون رعایت زیرساخت‌ها کار را به اینجا می‌رساند که فرد تخصص می‌گیرد، اما مهارتی ندارد. این تصمیمات غلط که توسط افراد غیرمسئول و ناآگاه برای آموزش اتخاذ شده، حتما کیفیت آموزش پزشکی کشور را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد که مردم بیشترین خسارات را متحمل خواهند شد.

کد خبر 848325 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی وزارت بهداشت و درمان خبر مهم آموزشی سازمان نظام پزشکی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • «استاد غلامیان» در تربیت گوهرتراشان نقش بسزایی داشته است
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی