Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:01:05 GMT

مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد 

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۶۳۶

مهرعلیزاده نایب رئیس کمیته داوران یونسکو شد 

هجدهمین مجمع عمومی اتحادیه جهانی هنرهای رزمی جهان امروز  در کره جنوبی برگزار شد.
به پیشنهاد رئیس اتحادیه جهانی ورزش‌های هنرهای رزمی (مارشال آرت) مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی(IZSF) برای نایب رئیسی در کمیته داوران یونسکو کاندید شد که توانست با اکثریت آرا به عنوان نایب رئیس این کمیته انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مقرر شد مجمع عمومی این کمیته سال آینده به میزبانی ایران برگزار شود. 
همچنین در جریان دیدارها و جلسات مهرعلیزاده دومین جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در شهر چونگ جو کره جنوبی برگزار شد. 
در این جلسه علاوه به مهرعلیزاده، لی رئیس کنفدراسیون آسیا، امیررضا آیرم عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار، هونگ دبیرکل کنفدراسیون، سارجیت عضو هیات اجرایی حضور داشتند. در این جلسه برنامه‌های این کنفدراسیون پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

مقر کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در سال ۲۰۱۷ میلادی از کشور افغانستان به شهر بوسان کره جنوبی منتقل شده بود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود