Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا زینی وند مقدم در جلسه بهداشت مدارس که با حضور رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، گفت: نظارت مستمر بر بوفه مدارس، سلامت آینده‌سازان کشور را در محیط آموزشی تضمین می‌کند و در این رابطه علاوه بر ضرورت توزیع مواد غذایی بهداشتی و سالم و داشتن کارت سلامت، پیگیریم تا در سال تحصیلی آینده بوفه به کسی غیر از عوامل مدرسه سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مهمترین اقدامات انجام گرفته در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: با هدف فرهنگ سازی و ارتقای سلامت دانش آموزان و تاکید بر اصل خود مراقبتی بیش از ۴۷ هزار دانش آموز تحت پوشش طرح سفیران سلامت بوده که در جشنواره کشوری این طرح، لرستان موفق به کسب سه رتبه برتر کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به وجود ۸۶۱ مدرسه مروج سلامت در استان گفت: بهبود تغذیه مدارس، تربیت سفیران سلامت، توانمند سازی دانش آموزان، اتخاذ تصمیم گیری های مهم در عرصه سلامت از جمله اهداف مورد نظر این طرح است.

زینی وند مقدم به همکاری این دستگاه و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، طرح آهن یاری، اجرای طرح وارنیش فلوراید تراپی و اجرای طرح عاری از پوسیدگی دندان از جمله این همکاری هاست.

کد خبر 4708598

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان خرم آباد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آیین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آئین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد و اظهار کرد: در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش‌آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه به‌در تعطیل است.

وی جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت را علت دیگر این تعطیلی اعلام کرد و افزود: حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

کد خبر 751662

دیگر خبرها

  • تحویل حدود ۱۲ هزار کلاس درس به دانش‌آموزان در مهر ۱۴۰۳
  • تلاش برای تحویل ۱۲ هزار کلاس درس تا پایان امسال
  • ‍ اجرای برنامه کشوری وارنیش فلورایدتراپی در شهرستان بوکان
  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود