Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:49:37 GMT

دستور روحانی برای امحای ذرت های آلوده

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۷۶۴

دستور روحانی برای امحای ذرت های آلوده

امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت گمرکات خوزستان گفت: مسئولانی از سه وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد و کشاورزی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند. بحث خوبی در مورد وضعیت گمرکات انجام شد. در مورد آینده ذرت های آلوده که در گمرکات وجود دارد و همچنین شکر آلوده که در گمرکات بحث های مفصلی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وضعیت ذرت های آلوده تعیین تکلیف شود.

عضو هیات تحقیق و تفحص از گمرکات اظهار داشت: آقای رئیس جمهور دستور امحای ذرت ها آلوده را داده اند اما  دو روش در این خصوص وجود دارد. یا باید مرجوع شود یا امحا شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: حدود ۴ سال این ذرت ها در گمرکات بلاتکلیف بوده است که مقرر شد تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به حضور استاندار خوزستان در جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: ۲۷۰ خودرو در گمرک بلاتکلیف است مقرر شد سه وزارتخانه جلسه ای با مسئولیت کمیسیون اصل نود داشته باشند و تمام خودروهایی که درگمرکات وجود دارد تعیین تکیف شوند.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات گفت: بحث دیگر موضوع ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده و فاسد در یکی از گمرکات کشور بود که هیئتی از کمیسیون اصل نود از این گمرک بازدید کرده و در جریان وجود ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده در گمرک قرار گرفت.

وی اظهار داشت: گمرکات رها شده هستند کالاهایی که با پول بیت المال وارد شده است آنقدر در گمرکات نگهداشته می شوند تا فاسد و آلوده شوند.

خجسته تصریح کرد: به سازمان تعزیرات ماموریت داده شد به سیرجان رفته و اجازه توزیع شکرهای آلوده را ندهند.

وی ادامه داد: هیئت تحقیق و تفحص در حال بررسی وضعیت همه گمرکات کشور است. باید گمرکات تعیین تکلیف شوند نباید کالاها و املاک تملیکی ۷ تا ۸ سال در گمرکات معطل بمانند. وضعیت املاک تملیکی نیز در گمرکات بسیار آشفته بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: شکرهای آلوده ۸ سال در گمرکات مانده بودند. وزارت کشاورزی و صمت نباید اجازه رسوب کالاهای اساسی در گمرکات را بدهند.

 وی ادامه داد: طبق قانون، کالاهای اساسی دو ماه و کالاهای غیر اساسی ۴ ماه بیشتر نباید در گمرکات بمانند.

خجسته  از ادامه بازدید هیئت تحقیق تفحص از گمرکات کشور خبر داد و گفت: اخبار به روز از وضعیت بنادر و گمرکات کشور به کمیسیون اصل نود می رسد. به محض اینکه این شکر در گونی ها جابجا شد به ما خبر دادند و ما از توزیع آن جلوگیری کردیم.

کد خبر 4708603 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس وزارت کشاورزی کمیسیون اصل نود خوزستان همدان مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران لایحه تجارت ایران ایالات متحده آمریکا برجام محمدجواد ظریف سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح مقام معظم رهبری دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی هیأت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دو فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران به دستور میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و درنهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد.

قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیأت فوتبال استان تهران به شرح ذیل می‌باشد:
در مسابقه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه بازی، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضائی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیر ورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران ناپذیر، مستند به ماده ۱۰۰ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هر گونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد:

۱. آقای میثم سهیل پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان)
۲. آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان)
۳. آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره ۶۶ تیم اتحاد ستارگان)
۴. آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره ۲ تیم اتحاد ستارگان)
۵. آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضائی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت