Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@23:59:15 GMT

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم خیر کرمانشاه به جشن عاطفه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۵۹۲۳

کمک ۲ میلیارد تومانی مردم خیر کرمانشاه به جشن عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم خیر استان کرمانشاه در مرحله نخست جشن عاطفه‌های سال جاری بیش از دو میلیارد و ۱۹ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، گفت: امیدواریم تا زمان برگزاری مرحله دوم این جشن مذهبی و ملی در مهر ماه و بازگشایی مدارس کمک‌های بیشتری به دانش آموزان نیازمند در استان اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: امسال مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در ۱۰۰ پایگاه ثابت وسیار و مصلاهای نماز جمعه استان برگزار شد.
نصوری ادامه داد: مردم خیر استان کرمانشاه در مرحله نخست این جشن مذهبی و ملی بیش از دو میلیارد و ۱۹ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.
وی عنوان کرد: یک میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان از این کمک‌ها غیر نقدی و باقی کمک‌ها نقدی بوده است.
نصوری با یادآوری اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در روز دهم مهرماه در سطح مدارس و آموزشگاه‌های استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم تا زمان بازگشایی مدارس و برگزاری مرحله دوم این جشن مذهبی و ملی کمک‌های بیشتری به دانش‌آموزان نیازمند در استان اهدا شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه یادآور شد: در کنار دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* و سایت الکترونیکی emdad.ir برای اهدای کمک‌های مردم خیر استان تا برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها فعال است.
نصوری با بیان اینکه کمک‌های نقدی خیران با اولویت خرید البسه و لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان مددجو اختصاص خواهد یافت، تاکید کرد: تمامی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها پیش از بازگشایی مدارس در میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی نصوری جشن عاطفه ها کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی

علی چاله‌چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طبق بررسی اولیه و گزارش مدیران شهرستانی و مراکز خدمات کشاورزی، در پی بارش‌های شدید و تگرگ روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه، خسارت ۲۵۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومانی به زیربخش‌های کشاورزی استان وارد آمده است.

چاله چاله افزود: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ۳۰ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان شامل مزارع گندم، جو، کلزا و نخود در اثر بارندگی‌های شدید اخیر خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه خسارت وارده به این اراضی حدود ۲۳۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بارندگی‌های چند روز اخیر ۸۵ هکتار از باغات زیتون، انگور و گوجه سبز استان هم خسارت بیش از ۶.۲ میلیارد تومانی دیده اند.

چاله چاله با بیان اینکه دامپروری استان هم در بارندگی‌های اخیر دچار خسارت شده، گفت: در این بارش‌ها ۳۴ راس دام سبک و سه سر اسب تلف شده و سه واحد دامداری روستایی خسارت دیده اند که مجموع خسارت وارد شده در این بخش هم بیش از ۲.۵ میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاسیسات زیربنایی بخش آب و خاک نیز در بارندگی‌های اخیر متحمل خسارت شده، گفت: خسارت این بخش هم پنج میلیارد تومان برآورده شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن