Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:03:12 GMT

مسیر فریضه امربه معروف و نهی از منکر درست انتخاب شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۶۳۲۹

مسیر فریضه امربه معروف و نهی از منکر درست انتخاب شود

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز یکشنبه در جمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: این فریضه را باید عالمانه  اجرا کرد چرا که محور اصلی فریضه امر به معروف ونهی از منکر را علم افزایی، معرفت افزایی و دانش افزایی است.

امام جمعه خرم آباد با تشریح اهداف شهادت اباعبدالله الحسین (ع)و یاران با وفایش اظهار داشت: ما در قبال اهداف قیام این امام همام مسئولیت داریم و در این راستا نیز اهمیت وضرورت امر به معروف ونهی ازمنکر بر کسی پوشیده نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه نسبت به ابعاد و اهداف قیام امام حسین (ع) و یاران باوفایش تصریح کرد:‌ معرفت افزایی ودانش افزایی ،عبودیت وبندگی خدا، عزت مندی  و ولایت مداری مهمترین رسالت عاشورائیان است و ما باید دانش، علم و معرفت خود را نسبت به اهداف امام حسین (ع)افزایش دهیم چرا که علم آموزی منکر را می زداید ومعروف را  گسترش می دهد.

آیت الله میرعمادی گفت: امام حسین (ع)  برای برقراری عدالت و رفع ظلم وتبعیض قیام کرد و در شب عاشورا با خواندن نماز وتلاوت قرآن اهمیت وضرورت معروف ها  را به تصویر کشید.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت:‌امام حسین (ع) مظهرعدالت خواهی وآزادگی است که هدف از قیام خود را فریضه امر به معروف ونهی از منکر عنوان کرد و نسبت به این فریضه ی الهی و اجرای آن در جامعه اسلامی احساس مسئولیت داشت.

دکتر علی فرهادی افزود:‌۸۰ نفر در حوزه های امربه معروف ونهی از منکر در واحد های تابع  دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول هستند.

در این گردهمایی از سه واحد نمونه به ترتیب دکتر سعید رحیمی رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرم آباد  و حجت الاسلام و المسلمین حاج رضا مرادی دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر این مرکز، دکتر امین ثروتی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درود و  نیک سرشت دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر این شبکه، دکتر مجید فیروزی رئیس بیمارستان عسلی و پروین سلیمانی دبیر ستاد شورای امربه معروف ونهی از منکر این بیمارستان تجلیل شد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم نماینده ولی فقیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم