Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم استقلال گفت که دود اختلافات سرمربی و مدیران این باشگاه به چشم هواداران می‌رود و این اتفاق خوبی نیست. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال پس از پایان بازی با فولاد خوزستان، بلافاصله ورزشگاه را ترک کرد تا برای استراحت چند روزه راهی ایتالیا شود، اما به دلیل مشکل روادید، سفرش منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های ایتالیایی در گزارشی به این مسئله اشاره کرده و به نقل از استراماچونی زندانی شدن او در تهران را مطرح کردند. باشگاه استقلال اما، قویا این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که استراماچونی درخواستی برای مرخصی نکرده است.

استراماچونی اما در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)ایتالیایی با در ادعای باشگاه استقلال گفت که قصد خروج از کشور داشته و به دلیل مشکل اداری نتوانسته از ایران برود. اگر چه سرمربی استقلال اعلام کرد این مشکل حل شده، اما در این میان نباید از تکذیب عجیب باشگاه استقلال به سادگی گذشت؛ تکذیبی که با تکذیب استراماچونی همراه بود.

استراماچونی با رد ادعای باشگاه استقلال: مدیران استقلال از برنامه بازگشت من به ایتالیا خبر داشتند

پیروز قربانی درباره این اتفاقات به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پیش از این درباره مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال صحبت کرده بودم. این بار کاری به مدیریت باشگاه ندارم و مقصر هر طرف باشد، دود اختلافات به چشم هواداران استقلال می‌رود. امیدوارم زودتر این مسائل را حل کنند. این مساول روی تیم تأثیر می‌گذارد و مردم همه چیز را می‌دانند. یکسری اما، خودشان را به ندانستند زده و فکر می‌کنند فقط دنبال انتقاد کردن هستیم.

وی افزود: شاید استراماچونی از این شرایطی که وجود دارد، سوء استفاده می‌کند، اما هر چه هست، دودش به چشم هواداران می‌رود. بحث عدم نتیجه‌گیری یک تیم فقط مسئله فنی نیست و مسائل دیگر هم تأثیرگذار است.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص عملکرد این تیم در بازی با فولاد گفت: استقلال تیم معمولی اما دونده نشان داد. خیلی از تماشاگران فکر می‌کنند دنبال سهم‌خواهی از استقلال هستم، اما مطمئن باشند دیگر من را در باشگاه استقلال نخواهند دید. بازی استقلال مقابل فولاد را دیدم، تیمی بود که بازیکنانش زحمت می‌کشند، اما از نظر تاکتیکی یک تیم معمولی بود. من رشته‌ام فوتبال است و همه چیز را می‌بینم. نمی‌توانم خودم را گول بزنم و دروغ بگویم. پس از آن قضیه که حضورم در استقلال منتفی شد، 4،5 پیشنهاد برای پست‌های مختلف به من دادند. اگر دنبال سهم‌خواهی بودم، باید قبول می‌کردم که نکردم.

قربانی در پایان عنوان کرد: از الان نباید استقلال را قضاوت کرد، اما امیدوارم دیر نشود و تیم شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی به عنوان داور اول دیدار سپاهان و استقلال خوزستان معرفی شده اما باشگاه خوزستانی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درخواست کرد تا با توجه به سوابق قضاوت اکرمی در بازی‌های این باشگاه و مشکلات شکل گرفته، با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ برتر در خصوص تعیین داور جدید اقدام شود.

در همین رابطه سالاری مدیر رسانه استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: خواسته استقلال خوزستان این است که داور تغییر کند و می گوییم اگر این اتفاق بیتد، بهتر است ولی اگر تغییر نکرد هم مجبور هستیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار