Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ثامن گفت: خدمات ٢۴ ساعته در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی طبق سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سید الشهدا جهت رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضو‌ی ارائه می شود.

«سید مصطفی نعمتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) گفت:۵۰۰ عدد پرچم عزا در سردرب مغازه ها با مشارکت کسبه نصب شده همچنین خدمات ٢۴ ساعته در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی طبق سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سید الشهدا و یاران باوفایش جهت رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضو‌ی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه ثامن گفت:در بسیاری از بخش ها و برنامه های پیش بینی شده حوزه فرهنگی سعی کردیم تا برنامه ها به صورت مشارکتی و مردم محور با کمک شوراهای اجتماعی محلات، هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد و همچنین بازاریان اطراف حرم مطهر رضوی صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه فضا آرایی متناسب با ایام سوگواری در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی با استفاده از ۶۰۰ عدد بیرق و ۸ هزار متر طول ریسه پارچه‌ای مشکی انجام شده است، ادامه داد: فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی (جلوه های حسینی) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن در فضای مجازی منتشر خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند جلوه‌های زیبای خدمات خادمان حریم رضوی در این ایام را به تصویر کشیده و به آثار برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

 

نعمتی با بیان اینکه با هماهنگی مرکز بهداشت و فرماندهی انتظامی منطقه ثامن تا کنون مجوز برپایی ۱۵ ایستگاه صلواتی و موکب در برخی نقاط سطح ٢ و ٣ منطقه برای هیئات مذهبی و تشکل های مردم نهاد صادر شده است، افزود:در حوزه خدمات شهری روزانه بیش از ۶٠ هزار مترمربع از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهررضوی بصورت مکانیزه شستشو و تنظیف می شود.

 

شهردار منطق ثامن با بیان اینکه سرویس، رفع نقص و شستشوی ٧۵ دستگاه آبسردکن و سقاخانه سنگی موجود در منطقه با ظرفیت بیش از ۴٠٠ شیر برداشت انجام شده، اظهارداشت:مسیر تشرف زائران و عزاداران حسینی ‌در خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهررضوی همزمان با روز تاسوعا و عاشورا با استفاده از ٢۵ دستگاه عطر افشان کارگذاشته شده در پیاده روها به صورت مکانیزه معطر خواهد شد.

 

وی به نظافت و شستشوی ٢٢ ایستگاه اتوبوس، نرده‌های مسیر بی آرتی و علائم ترافیکی و همچنین لایروبی کانال های جمع آوری آب‌های سطحی نیز بصورت کامل در سطح منطقه اشاره کرد و گفت:به منظور ساماندهی تبلیغات و همچنین در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری در اطراف حرم مطهررضوی ٢٣ جایگاه ویژه نصب بنر و پارچه نوشته های تبلیغاتی هیئات در حاشیه نقاط پرتردد همچون تقاطع مقدم و میدان بیت المقدس تعبیه شده است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم هفته دولت شیراز خطبه نماز جمعه نماز جمعه عزاداری محرم بیرجند خراسان جنوبي مسجد شهردار منطقه ثامن ایام محرم ارائه برنامه ها حرم مطهر رضوی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی