Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس محمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج درباره برگزاری اردوی راهیان نور در سطح استان اصفهان، اظهار داشت: اردوی راهیان نور در اصفهان از اواخر تیر ماه آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده نزدیک به 37 دوره اردو برگزار می‌کنیم که همه روزه از سطح استان اصفهان اعزام به مناطق عملیاتی صورت می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: همه روزه و به صورت همزمان 2 کاروان در مناطق عملیاتی استان کردستان در شهرهای سقز و بانه حضور داشته و از یادمان شهدای سیران‌وند (شهدای غریب)، یادمان شهدای بلفت در سردشت و یادمان شهدای بوالحسن در شهرستان بانه بازدید کرده و یاد شهدا را زنده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: حدود 14 هزار نفر از سراسر استان اصفهان تا پایان دوره به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می‌شوند.

 

وی ادامه داد: در حاشیه برگزاری اردوی راهیان نور بازدید از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و اماکن فرهنگی مذهبی نیز برای بازدیدکنندگان برنامه‌ریزی شده است.

 

محمدی درباره رویکرد و اهداف اصلی برگزاری اردوی راهیان نور در اصفهان خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن و خاطره شهدا، بازدید نسل جوان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی کردستان و آشنایی با 5600 شهید اصفهانی که در کردستان به شهادت رسیده‌اند و تبادل افکار و آشنایی بازدیدکنندگان از فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کردستان از اهداف اصلی برگزاری راهیان نور در اصفهان است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور