Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای روحانی! شما فقط ادای مخالفت با آمریکا را گرفتید و خواستید به مردم بگویید که دیدی من هم ضد آمریکایی شده‌ام.

اخبار سیاسی-​ در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در نطق میان دستور خود گفت: یزیدیان! ما را با جنگ تهدید نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما زنده ایم و شمشیرهای خود را کشیده‌ایم تا به شما پاسخ دهیم، پس بدانید واژه تسلیم، سازش و مذاکره همراه با ذلت از دایره لغوی ما پاک شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان آمریکایی و اروپایی ملت ما که امروز بازی بدی را مثل گذشته ننگین خود ادامه می‌دهند و وانمود می کنند که جنگ با ایران سریع و آسان است، بدانید که ما امروز یک جریان فکری بزرگ در دنیا هستیم و طرفداران زیادی در دنیا داریم، پس اگر شما آغاز کننده جنگ باشید خواهید دید جهنمی را برای شما در دنیا به وجود خواهیم آورد و در یک چشم بر هم زدن لکه ننگین رژیم صهیونیستی را از کره خاکی پاک خواهیم کرد؛ شما دیگر پیر و فرتوت شده اید.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: دولت شما رفته رفته رو به پایان است اما هیچ کاری برای ملت ایران انجام نداده اید و در این دولت سفره مردم کوچک شد و وضعیت اقتصادی مردم خراب شد همچنین پاسپورت ایرانی بی احترام‌تر شد و موج بیکاری علیرغم آمارهای دروغین بالا گرفت.

پژمان فر اضافه کرد: در میان ملت های آزاده دنیا بر اساس گفتمانی که تلاش داشتید آن را انجام دهید یعنی گفتمان سازش، روزی انور سادات به امید واهی پرچم آن را بر دوش کشید که به جای گفتمان ایستادگی و مقاومت قرار دهد، شما دوباره به جای او به دوش کشیدید. شما گفتمان ایستادگی و مقاومت را کنار گذاشتید و تصور کردید با گفتمان سازش مشکلات دنیا حل می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: بعد که شکست خوردید پشیمان نشدید و برای اینکه مجددا مردم را پای میز مذاکره و پذیرش کدخدایی بیاورید، با رویکرد ناتوان نشان دادن نظام در حل مسائل حداقلی مردم از آب و نان و گوشت و دیگر مایحتاج مردم وارد شدید و علیرغم اینکه ژست گرفتید، شما هم مثل مردم شدید و ادای مخالفت با آمریکا را گرفتید و خواستید به مردم بگویید که دیدی من هم ضد آمریکایی شده ام؛ اما مسائل شما حل نشد و گفتید باید مذاکره کنیم.

وی خطاب به روحانی افزود: شما و تمام ژنرال های شکست خورده، بسیار تلاش کردید که نظام را در حل مشکلات جاری مردم ناتوان نشان داده و در مردم این حس غلط را ایجاد کنید که هیچ راهی جز پذیرش شرایط آمریکا و مذاکره مجدد نیست اما «و مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین»؛ دست شما رو شده است پس به دامن ملت بازگردید و در این فرصت باقی مانده یک بار هم که شده طبق گفتمان ایستادگی و مقاومت حرکت کنید.

پژمان فر همچنین در ادامه ضمن تشکر از اقدامات ریاست قوه قضاییه بیان داشت: این تلاش ها موج امیدواری را در سطوح مختلف به نظام بالا برده است و امیدوارم در اسرع وقت با فسادهای صورت گرفته از جمله فسادهایی که به اسم خصوصی سازی مثل ایرتور صورت گرفته است، برخورد شود چرا که چند سالی است که درباره این واگذاری تذکراتی داده بودم و روز سه شنبه مصاحبه مفصلی درباره این موضوع خواهم داشت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه خطاب به رئیس جمهور درباره وضعیت کشاورزان گفت: کشاورزان انتظار دارند نسبت به اعلام به موقع قیمت خرید تضمینی گندم، کلزا و چغندر اقدام شود.

وی همچنین خطاب به نوبخت بیان کرد: امروز که شرایط کشور در وضعیت جدیدی بوده و کشور اراده کرده اقتصاد غیرمبتنی بر نفت را تجربه کند، باید در قالب های گذشته تقسیم اعتبارات که منطق قابل توجهی نداشته تجدید نظر شود.

پژمان فر ادامه داد: خراسان حدود ۸ درصد جمعیت و مساحت کشور را دارد اما همواره کمتر از ۶ درصد از اعتبارات ملی بهره مند است که این موضوع باعث محرومیت مضاعف استان شده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی خطاب به رئیس جمهور اذعان داشت: علت تمرکز همه تصمیم ها و فعالیت ها در تهران چیست و چرا همه شرکت ها و موسسات تمایل دارند دفاتری در تهران داشته باشند؟ دلیل آن به خاطر تراکم اختیارات در تهران است که تسهیلات به راحتی داده می‌شود پس باید این اختیارات به استانداران نیز داده شود.

وی اضافه کرد: مردم دنیا مالیات زیادی می‌دهند و مردم ما نیز مالیات می پردازند اما انتظار دارند همانطوری که روند پرداخت مالیات باید شفاف شود، این موضوع نیز شفاف شود که مالیات‌ها کجا هزینه می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کمتر از ۵۰ درصد مصوبات سفر اخیر شما به مشهد و خراسان اجرایی شده است که خواهشمندیم نسبت به اجرای کامل آنها اهتمام داشته باشید.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس نصرالله پژمانفر مجلس استان خراسان رضوی جنگ مجلس شورای اسلامی نماینده مردم در مجلس روحانی پژمان فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران

 به گزارش تابناک، 26 فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران توجه رهگذران را به خود جلب کرد. رهگذران که شاهد درگیری بودند، ناگهان با صحنه تلخ و عجیبی مواجه شدند.

 مرد جوان گوشی تلفن همراهی در دست داشت و زن جوان با اصرار از او می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهد اما در یک لحظه مرد عصبانی دست به جیب شد و با بیرون آوردن یک چاقو ضربات متعددی به زن جوان زد و پا به فرار گذاشت.شاهدان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما 19 ضربه چاقو او را به کام مرگ کشاند. گزارش قتل زن جوان به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد و تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

هویتی برای قاتل
با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل، مشخص شد محل سکونت زن جوان چند خیابان پایین‌تر از محل قتل بوده است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: زن جوان اصرار داشت که گوشی تلفن همراهش را از قاتل بگیرد اما او ممانعت می‌کرد و می‌خواست محتویات داخل گوشی را ببیند. به همین دلیل مقتول به دنبال مرد جوان می‌دوید و فریاد می‌کشید.

خیلی زود محل زندگی مقتول و خانواده‌اش شناسایی شد و در تحقیقات از آنها مشخص شد مقتول مدتی قبل از همسرش جدا شده و با فرزندش زندگی می‌کرده است. مدتی قبل او با مردی به نام پژمان آشنا شد.

 اما بعد از چند ماه زن جوان تصمیم به جدایی گرفت اما مرد جوان موافق جدایی نبود. با این اطلاعات احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان قوت گرفت و کارآگاهان با دریافت عکس وی و نشان دادن به شاهدان ماجرا مطمئن شدند که قتل از سوی او رخ داده است.

 همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری تصاویر ضارب را بدست آوردند که با تطبیق عکسی که از پژمان در دست داشتند، تأیید می‌کرد که او قاتل فراری است.

دستگیری در شمال
با شناسایی هویت قاتل، تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند، اما مرد جوان آنجا را ترک و فرار کرده بود. تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه رد او در یکی از شهرهای شمالی کشور بدست آمد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از هماهنگی‌های قضایی، راهی محل مخفیگاه متهم شده و او را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به پایتخت، به قتل ناخواسته زن جوان اعتراف کرد. پژمان، برای تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمی‌دانستم مرتکب قتل شده‌ام
مرد جوان که به اتهام قتل بازداشت شده، مدعی است پس از ضربه زدن به زن جوان و هنگام فرار از اینکه زن مورد علاقه‌اش به قتل رسیده بود، اطلاع نداشته و بعد از دستگیری متوجه شده است.

با مقتول چطور آشنا شدی؟

5 ماه قبل در یکی از خیابان‌های شمال تهران با او آشنا شدم. رابطه‌مان اوایل در حد تلفن و پیامک بود، اما کم کم قرار ملاقات‌ها شروع شد و مدام همدیگر را می‌دیدیم. به خودم که آمدم متوجه شدم او را خیلی دوست دارم و او همان زنی است که سال‌ها دنبالش بودم.

با این همه علاقه چرا او را به قتل رساندی؟

قصدم کشتن نبود. اصلاً نمی‌دانستم که او را کشته‌ام. وقتی او را زدم و فرار کردم نگران حالش بودم اما جرأت نمی‌کردم تماس بگیرم.

می‌دانستم پلیس در تعقیبم است و می‌ترسیدم که لو بروم از طرفی هراس این را داشتم که بشنوم او کشته شده است.

چرا تلفنش را گرفته بودی؟

شک کرده بودم. رابطه ما خیلی خوب بود اما از یک هفته قبل از قتل همه چیز تغییر کرد. رفتارش سرد شده بود و تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد. از هر 10 پیام یک پیام را جواب می‌داد. پیگیر رفتارش شدم و او گفت که دیگر نمی‌خواهد با من ادامه دهد و خواست که با او تماس نگیرم.

چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، رابطه‌مان خوب بود و حتی قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما یک دفعه تغییر کرد، احساس می‌کردم شخص دیگری وارد زندگی‌اش شده است و باید به این موضوع پی می‌بردم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

به مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم گوشی تلفن همراهش را بدهد تا آن را بررسی کنم. تصور می‌کردم اگر پای شخص سومی در این میان باشد، بی‌شک پیام‌ها یا تماس‌هایش را در گوشی می‌بینم. اما او نمی‌خواست تلفنش را ببینم و زمانی که گوشی او را به زور گرفتم، تا چند خیابان آن طرف‌تر دنبالم آمد.

چرا چاقو داشتی؟

چاقو را بردم تا او را بترسانم و بتوانم گوشی تلفن همراهش را بگیرم و با بدست آمدن رمز گوشی، وارد آن شوم و بفهمم که آیا به من خیانت کرده است یا خیر.

چند ضربه به او زدی؟

نمی دانم، خیلی عصبانی بودم. پلیس می‌گوید که 19 ضربه زده‌ام. آن زمان چون حالم را نمی‌فهمیدم، به یاد ندارم چند ضربه زده‌ام.

منبع: حادثه 24

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • برگزاری تجمع در خاش برای حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد