Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و صنعت ایران طی یک اطلاعیه زمان و نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مطابق اعلام بخش تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ایران، ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۸ (روزانه و نوبت دوم) این دانشگاه، روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۶ و ۱۷ شهریورماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلیه پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۸ دانشگاه علم و صنعت ایران لازم است در روز‌های ۱۶ و ۱۷ شهریورماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۳:۴۵ تا ۱۶ (به تفکیک رشته، طبق جدول زمان بندی) و در محل سالن شورای ساختمان آموزش کل دانشگاه ثبت‌نام خود را انجام دهند. گفتنی است، ثبت‌نام غیرحضوری از امروز دوشنبه یازدهم شهریورماه آغاز می‌شود و تا ۱۴ شهریورماه ادامه دارد، در این راستا پذیرفته شدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات و پرداخت شهریه به سامانه گلستان golestan.iust.ac.ir مراجعه کنند.  

مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر است:
۱- اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)

۲- اصل و یک برگ فتوکپی مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد. دانشجویان سال آخر گواهی معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی ارائه نمایند. (دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور دو برگ فتوکپی مدرک ارائه کنند)

۳- اصل شناسنامه و یک برگ فتوکپی از تمامی صفحات آن
۴- اصل کارت ملی و یک برگ فتوکپی آن (پشت و رو)
۵- شش قطعه عکس تمام رخ ۴ *۳ تهیه شده سال جاری
۶- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه (برای برادران) را مشخص نماید و یک برگ فتوکپی آن
۷- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان
۸- پذیرفته شدگانی که در حین خدمت سربازی می‌باشند، جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت همراه با مدارک کامل ثبت نامی فقط در زمان فوق‌الذکر به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه آقای علم جمیلی مراجعه نمایند.

۹- پذیرفته شدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت می‌باشند ملزم هستند فرم معافیت تحصیلی را در همان روز ثبت نام از کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل گرفته و جهت انجام مراحل درخواست معافیت تحصیلی به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند و سپس فرم صادره را به کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند. (برای اخذ معافیت تحصیلی از دفتر پلیس + ۱۰ کارت ملی و مدرک کارشناسی ارشد و یا گواهی معدل مبنی بر اتمام تحصیل تا ۳۱ شهریورماه نیاز است لذا لازم است قبل از تحویل مدارک به مسئول ثبت نام، کپی از مدارک تحصیلی خود داشته باشید).

۱۰- پذیرفته شدگان نوبت دوم (شبانه) قبل از مراجعه برای ثبت نام می‌بایست وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند. در غیر اینصورت ثبت نام آنان انجام نخواهد گرفت. شهریه ثابت کلیه رشته‌ها هفتاد و یک میلیون و پانصد هزار ریال است.

۱۱- انتخاب واحد درسی از ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه بصورت اینترنتی از طریق سامانه گلستان http://golestan.iust.ac.ir انجام خواهد گرفت و کلاس‌های دانشجویان برای نیمسال تحصیلی ۹۹-۹۸ از روز شنبه ۳۰ شهریورماه برپا می‌شود.

بدیهی است داوطلبانی که دارای شرایط معدل و تاریخ فارغ‌التحصیلی نباشند، ثبت‌نام نخواهند شد. پذیرفته‌شدگان غیربومی حائز شرایط دریافت خوابگاه به وبگاه معاونت دانشجویی به نشانی http://khabgah.iust.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت دکتری 98 ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ثبت نام دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی