Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@23:40:43 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۴۰۹

سرخط خبر‌های مهم جهان

خبرگزاری میزان- واکنش‌ها به عملیات عصر روز یکشنبه حزب‌الله لبنان و خسارات گسترده طوفان دوریان در امریکا از جمله تحولات مهم جهان طی ساعات گذشته هستند. تاریخ انتشار: 08:09 - 11 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۴۱۹

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مهم‌ترین خبرها و رویدادهایی که طی ساعات گذشته در جهان به وقوع پیوسته‌اند به شرح زیر است:

*خسارت طوفان دوریان و گسترش آن در جنوب آمریکا

طوفان دوریان که با سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت «باهاما» را در نردیده و خسارات زیادی در این منطقه بر جای گذاشته، اکنون به ایالت فلوریدا رسیده و موجب لغو شدن ۶۰۰ پرواز در این ایالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*واکنش سخنگوی انصارالله به عملیات حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

«محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله یمن با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به عملیات روز یکشنبه حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و گفت که پاسخ حزب الله به تجاوز رژیم صهیونیستی قهرمانانه بود.

*سازمان ملل خواستار تحقیق درباره حمله ائتلاف عربستان به یک زندان در ذمار شد

«گئر پدرسون»، فرستاده سازمان ملل در امور یمن، حمله ائتلاف عربستان به یک زندان در استان «ذمار» را غم‌انگیز توصیف کرده و از عربستان سعودی و امارات خواسته تا در این باره تحقیق کنند.

*بیانیه نعیم قاسم درباره عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی در واکنش به عملیات عصر روز یکشنبه علیه رژیم صهیونیست، ضکمن بیان این مطلب که حزب الله متعهد به پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود، اعلام کرد که حزب الله لبنان به دنبال حفظ قدرت بازدارندگی در راستای جلوگیری از بروز مسائل خطرناک‌تر است.

*بیانیه جنبش شیعیان نیجریه درباره سرکوبگری دولت نیجریه

دفتر شیخ زکزاکی، رهبر جنبش شیعیان نیجریه با انتشار بیاینه‌ای اعلام کرد: بازپرس کل پلیس به تمامی مراکز فرماندهی پلیس در نیجریه دستور داده تا اعضا و رهبران جنبش شیعیان را بازداشت و دفاتر آن‌ها را در تمامی ایالت‌ها تخریب کنند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات جهان تحولات منطقه خاورمیانه آمریکا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید