Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه،پیمان آرامون در نخستین جلسه کمیته زیربنایی ستاد استانی اربعین حسینی گفت: خدمت در راه اباعبدالله الحسین و زائران آن حضرت با ارزش‌ترین خدمتی است مدیران و مسئولان با عشق و علاقه‌ای که این بارگاه دارند عشتیاق وافری دارند.
 
وی افزود:امسال با توجه به جابجایی در مرز عبوری زائرین استان آذربایجان غربی به مرز خسروی تامین امکانات و تاسیسات مورد نیاز در مرز با همکاری تمامی ارگان‌ها باید تسریع یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی همچنین بر نظارت بیشتر مسئولان در کیفیت خدمات ارائه شده به زائرین و ساماندهی ناوگان حمل ونقل زائران از استان به مرز و در زمان بازگشت زائران و برخورد با هرگونه سواستفاده برخی افراد و جلوگیری از افزایش نرخ کرایه‌ها در زمان رفت و برگشت زائرین تاکید کرد.
 

امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: با بازگشایی مرز خسروی، زائران ۵ استان آذربایجان‌های غربی و شرقی، همدان، اردبیل، زنجان از این مرز تردد خواهند کرد.

وی افزود: براساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین حسینی و با توجه به نیاز‌های مرز در تامین امکانات برای زائران در مرحله نخست ماشین آلات بولدوزر، گریدر، غلتک و ماشین آب پاش و سوخت رسان مورد نیاز است که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   به گزارش مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.   وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۴۰۰ داروی مورد نیاز بازنشستگان از شمول بیمه خارج شده‌اند دستمزد سال 1403 چقدر از تورم عقب می‌ماند؟ دبیرکل خانه کارگر: پرونده دستمزد امسال کارگران هنوز بسته نشده/ حق مسکن و بن کارگری می تواند افزایش یابد!

دیگر خبرها

  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر