Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگرعلی جوانبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار اجرای این طرح‌ها ۸۸۰ میلیارد ریال است که ۵۷۰ میلیارد ریال آن معادل ۶۵ درصد از اعتبارات دولتی و ۳۱۰ میلیارد ریال معادل ۳۵ درصد از آورده خیران مدرسه ساز تامین شده است.

وی با اشاره به مشارکت بیش از ۳۰۰ خیر مدرسه ساز در استان قزوین، اضافه کرد:بیشترین مشارکت ریالی خیران در سال ۹۸ مربوط به طرح‌هایی چون ساخت ۲ مدرسه ۱۸ کلاسه با ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهر دانسفهان توسط اکبر انصاری و همچنین اهدای چهار هزار متر مربع زمین دبیرستان انرژی اتمی در منطقه پونک قزوین توسط محمد اصل تبریزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت ادامه داد: از بین ۳۸ طرح آموزشی که امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود، ۲۰ مورد آن در قالب ۱۸۳ کلاس درس با ۷۵۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرهای استان قرار داشته و ۱۸ طرح نیز با ۶۹ کلاس و ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار در روستاهای استان به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: پنج طرح قابل افتتاح در سال جاری،مربوط به مقاوم سازی مدارس است که در منطقه نواب شهر قزوین، لهارد بویین زهرا، طزرک شال، یحیی آباد تاکستان و رادکان خرمدشت انجام خواهد شد.

 مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همچنین به آغاز ساخت سومین مدرسه اتباع خارجی قزوین در اقبالیه اشاره کرد و افزود: این مدرسه با مشارکت کمیساریای عالی ملل متحد در امور پناهندگان با هزار و ۸۵۰ متر مربع مساحت در اقبالیه  احداث می‌شود.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین سازمان نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران