Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصر پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یک‎شنبه، دهم شهریور در دیدار با سید موسی خادمی، استاندار لرستان با تسلیت ایام محرم، گفت: امام حسین(ع) مقتدای ارزش‌های واقعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
وی افزود: سیاست ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعامل با همه رویکردهای سیاسی است که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: جلوگیری از تضعیف ارزش‌ها، جلوگیری از تحریف واقعیت‌ها و تجارب ارزشمند دفاع مقدس، جلوگیری از تخریب چهره‌های نورانی شهدا و رزمند گان صدیق و جلوگیری از تحدید(محدود کردن) ارزش‌ها به همان دوران هشت ساله دفاع مقدس از مهم‌ترین مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند.
وی حفظ سبک مدیریت جهادی، حفظ هویت و فرهنگ انقلابی‌گری، خنثی‌سازی جنگ نرم، حفظ سرمایه‌های انسانی به‌ویژه عرصه اندیشه و ذهن جوانان، خلق ارزش و تقویت پایه‌های امنیت ملی کشور را از مهم‌ترین اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برشمرد و اضافه کرد: سالروز حماسه سوم خرداد و هفته دفاع مقدس مهم‌ترین مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس هستند که با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس باید برنامه‌های این ایام را به‌نحو احسن برگزار کنیم.
ناصرپور در ادامه با اشاره به روند رو به رشد ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: کار ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان تاکنون 85 درصد پیشرفت داشته است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان، گفت: در دانش‌نامه دفاع مقدس، به نقش لرستان در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود و مدیریت این‌کار تا کنون 30 درصد پیشرفت داشته است.
وی با بیان این‌که یکی‌از فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن‌ها به نسل جوان و آیندگان چاپ کتب مرتبط با شهدا، رزمندگان و دفاع مقدس است، افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در سال گذشته 40 کتاب را چاپ و منتشر کرده است و امسال 50 کتاب چاپ خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان دانشنامه دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی، شهرداری لرستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای ارکستر سمفونیک تهران امضا کردند

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، محمد الله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، سیدامیرعباس ستایشگر معاون آفرینش‌های فرهنگی هنری این بنیاد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و داریوش بارانی شهردار خرم‌آباد، در جلسه مشترکی تفاهم‌نامه همکاری میان دو مجموعه بنیاد رودکی و شهرداری خرم‌آباد را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ارکستر سمفونیک تهران، سمفونی «فلک‌الافلاک»، اثر استاد کامبیز روشن روان را با مشارکت بنیاد رودکی، شهرداری خرم‌آباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در محوطه قلعه فلک‌الافلاک اجرا می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوه سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این ارکستر هفدهم اسفند سال گذشته، کنسرت «فلوت سحرآمیز» را به رهبری منوچهر صهبائی در تالار وحدت برگزار کرد.

کد خبر 748695

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو