Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:58:31 GMT

سلامت اداری و صداقت برند سازمان جهاد کشاورزی کردستان است

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۶۴۵

سلامت اداری و صداقت برند سازمان جهاد کشاورزی کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه جهاد کشاورزی استان کردستان با تاکید بر اینکه همکاری و تعامل حاکم در مجموعه جهاد کشاورزی کردستان بی سابقه و مثال زدنی است، اظهار داشت: همراهی و همفکری در مجموعه عاملی برای پیشبرد اهداف سازمانی و بدست آوردن افتخاراتی برای این مجموعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دست آورد تصویب سه طرح پییشران در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: این طرح ها در مجامع مختلف استانی و کشور با پیگیری و جدیت استاندار کردستان در سطح ملی و با مقامات ارشد کشور به تصویب رسیده و اکنون در مرحله تامین اعتبار قرارد دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: طرح تبدیل یک صد هزار هکتار از اراضی دیم استان به آبی، طرح ۵۰ هزار هکتاری توسعه باغات آبی و دیم در کردستان و افزایش تولید ۱۳ هزار تن گوشت قرمز در استان، سه طرح پیشران حوزه کشاورزی است که در آینده تحول عظیمی در بخش کشاورزی و اقتصاد استان ایجاد خواهد کرد.

جعفری یادآور شد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، برای تبدیل یک صد هزار هکتار از اراضی دیم استان به آبی، هشت هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است و برای ایجاد ۵۰ هزار هکتار باغ آبی و دیم هم حدود ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار تملکی و یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی مورد نیاز است.

وی بیان کرد: از هفته دولت سال ۹۶ تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای شبکه های فرعی آبیاری در استان هزینه شده و حجم کاری برابر با ۱۵ هزار و ۳۰۰ کیلومتر کانال، ۱۸ هزار کیلومتر لوله و ۴۳ هزار کیلومتر نوار تیپ در مزارع کشاورزان استان اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به شایعاتی در خصوص نارضایتی کشاورزان از کاهش قیمت خیار در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: طی بازدیدهایی که از مزارع خیار استان به همراه خبرنگاران انجام شد، این اخبار شایعاتی بیش نبوده و خلاف واقعیت قیمت فروش خیار بوده است.

جعفری از راه اندازی مرکز خرید حمایتی گوجه فرنگی در شهرستان کامیاران خبر داد و افزود: در راستای حمایت از کشاورزان سازمان تعاون روستایی استان به صورت حمایتی گوجه فرنگی تولیدی کشاورزان را خریداری کرده و به کارخانه های فرآوری محصولات کشاورزی در کشور تحویل خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت اداری یک موضوع بسیار حساس در سازمان جهاد کشاورزی کردستان است اظهار داشت: این سازمان بهترین دستگاه برای خدمت به مردم است و خدمت صادقانه و مسئولیت پذیری همکاران این مجموعه، خوشنامی و اعتبار جهاد کشاورزی در میان عموم مردم را به دنبال داشته است.

کد خبر 4708683

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

به گزارش خبرگزاری مهر، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دادرسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌شود اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پر شکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیرالشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضائی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب‌شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت است.

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح شده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

کد خبر 6089223

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس