Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی ابتدایی لیگ برتر که منجر به برد مقابل پارس جنوبی و شکست برابر تراکتور تبریز شد، اظهار داشت: برای بررسی تاکتیکی پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون خیلی زود است. او چند هفته دیگر باید با پرسپولیس در لیگ برتر ادامه دهد تا بتوان درباره عملکردش در فوتبال ایران اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تیم هایی که دچار تغییر کادر فنی می شوند در طول فصل و با برگزاری بازی های رسمی می توانند خودشان را به هماهنگی لازم برسانند.

وی درباره دلایل پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس افزود: شاگردان مصطفی دنیزلی بسیار هماهنگ بازی کردند. هافبک های این تیم باعث شدند تا بازیکنان میانی پرسپولیس نتوانند پاس های سالم بدهند. همین موضوع باعث باخت پرسپولیس شد. میمبلا برای اولین بار در ترکیب تراکتور قرار گرفت اما بازی بدون نقصی را از خود به نمایش گذاشت. او توپ ها را خیلی خوب قطع می کرد و با پاس های رو به جلوی خود باعث شد تا مدافعان پرسپولیس عقب بازی کنند.

ابوالقاسم پور درباره مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس افزود: دو موضوع را باید برای حل مشکل این تیم در امر گلزنی بررسی کرد. نخست اینکه پرسپولیس به مهاجم نیاز مبرم دارد و باید بازیکن خوبی برای خط حمله بگیرد. هرچند که لیست این تیم پر شده است و تنها در صورت خارج کردن نام نفرات فعلی می تواننند بازیکن جدید بگیرند. دوم اینکه علی علیپور و سایر مهاجمان جوان پرسپولیس هم باید خودشان را در موقعیت گل قرار دهند.

کارشناس فوتبال ایران درباره برگزاری دربی پایتخت در روز ۳۱ شهریورماه سال جاری افزود: هرچه بازی های لیگ به صورت متوالی برگزار شود جذابیت لیگ و آمادگی تیم ها هم افزایش پیدا می کند. نباید برنامه بازی ها دچار وقفه شود. بازی پرسپولیس و استقلال با توجه به بازیکنان و مربیانی که دارد قطعا مثل همیشه برای هواداران جذاب خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صحبت درباره تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند خیلی زود است اما من فکر می کنم امسال هم تعیین قهرمان به آخرین هفته های لیگ برتر خواهد کشید.

کد خبر 4708023 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام ابوالقاسم پور تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال فولاد خوزستان مسابقات قهرمانی جهان گابریل کالدرون تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز