Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:48:36 GMT

کلکسیون خرگوش هم دیدیم!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۹۱۱

به گزارش جهان نيوز، اگر شما هم از خرگوش خوشتان می‌آید و در کودکی به اندازه‌ای داستان خرگوش و لاک‌پشت را شنیده‌اید که آن را حفظ کرده‌اید؛ حتما می‌دانید که امروزه افراد زیادی در هر سنی دوست دارند این حیوان بازیگوش را یک بار هم که شده از نزدیک ببینند و لمس کنند.
  در این میان برخی از افراد با علاقه‌ای بیشتر از سایرین تلاش می‌کنند که کلکسیونی از انواع خرگوش‌ها را در یک مجموعه جمع‌آوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه بزرگترین کلکسیون خرگوش در یکی از موزه‌های آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود که نام این کلکسیون در کتاب گینس ثبت شده است.

موزه خرگوش، محل نگهداری ۳۴ هزار عروسک خرگوش است. این موزه، حیوانات اهلی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد و به نوعی بازدیدکنندگانش را بیش از پیش با حیوانات اهلی و به ویژه خرگوش آشنا می‌کند البته باید گفت که اکثر ما در طول زندگیمان به نحوه‌های مختلف با زندگی خرگوش آشنا شدیم، زیرا این حیوان بانمک بار‌ها در قالب شخصیت‌های کارتونی مختلف روی صفحه جادویی تلویزیون ظاهر شده است.
 
  گفتنی است؛ رالف، خرگوشی بود که در سال ۲۰۱۳ با وزنی بالغ بر ۵۵ پوند عنوان بزرگترین خرگوش جهان را به خودش اختصاص داد و نامش در کتاب گینس ثبت شد.

این خرگوش هم‌اکنون یکی از بزرگترین خرگوش‌های دست‌آموز جهان است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد

کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.

این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 

در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.

در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 

کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • داستانک‌هایی برای فلسفه‌ورزی کودکانه