Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا گلپایگانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد پروژه بهسازی میدان امام خمینی(ره) و جلسه با وزیر ارتباطات، گفت:  میدان امام خمینی(ره) یکی از میدان‌های  تاریخی تهران است که یکی از عناصر با اهمیت این میدان، ‌ ساختمان مخابرات است و به همین دلیل یکی از ذی‌نفعان میدان، مخابرات به شمار می‌رود که نماینده آن در جلساتی که در مورد تصمیم‌گیری در خصوص میدان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ساختمان مخابرات از نظر رده امنیتی، "حساس"  است که در مورد  تاثیر پروژه روان سازی ترافیکی میدان بروی ساختمان، با وزیر ارتباطات جلسه‌ای برگزار شد. خوشبختانه وزیر ارتباطات اعلام امادگی کرد  از آنجایی که پیاده‌محورشدن میدان با محدودیت‌های ناشی از حساس بودن ساختمان مغایرت دارد، در بلند مدت کاربری ساختمان مخابرات را به سمتی سوق دهد که از رده حساس خارج شود و این اتقاق مبارکی است تا  میدان امام خمینی(ره) به عنوان میدانی تاریخی‌ به مردم شهر هدیه شود.

گلپایگانی در مورد سرانجام ساخت ساختمان بلدیه با بیان این‌که ساخت بلدیه دارای مصوبه ماده ۵  مبنی بر بازسازی است؛ افزود: همچنین ساخت این ساختمان  برای تبدیل شدت به "خانه شهر"‌دارای  مصوبه شوراست که مقرر شده در این ساختمان رویدادهای مرتبط با شهر برگزار شود  و گفت وگوی مردم با متولان شهر در آنجا باشد.

او افزود: ساختمان بلدیه یکی از ساختمان‌های شاخص تهران در دوره قاجار بوده که با میدان امام خمینی(ره) گره خورده است. آرام‌سازی میدان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار دارد و قرار نیست که تمامی فضای این میدان به پیاده‌راه تبدیل شود؛ چراکه تردد از شرق به غرب بار ترافیک دارد اما  می‌بایست در بلند مدت ضمن  آرام‌سازی میدان، حجم ورودی به میدان با برنامه‌ریزی کاهش یابد؛ البته دقت داشته باشید که این مهم در بلند مدت باید رخ دهد و  این‌گونه نیست که تصمیم بگیریم و از فردا آن را اجرایی کنیم.

کد خبر 453595 برچسب‌ها مخابرات شهرداری پیاده رو تهران محمد جواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مخابرات شهرداری پیاده رو تهران محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • میدان شهرت در ایران
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس