Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اهمیت انتخابات سال جاری گفت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند با حضور حداکثری مردم در انتخابات در دستور کار قرار دارد. ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور شامگاه یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان که با حضور روسای 6گانه ستاد انتخابات این استان در محل سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: قانون انتخابات باید به‌طور کامل و جامع مورد بازخوانی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی الگوهای مشارکت در ده دوره انتخابات مجلس در وزارت کشورآل هاشم: مدیران نباید از پول بیت المال تبلیغات انتخاباتی انجام دهندرئیس و اعضای هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان اردبیل منصوب شدند

وی بر اصل کاربردی شدن جلسات ستاد انتخابات استان سمنان تأکید کرد و گفت: تمامی اعضا و روسای ستاد انتخابات استان سمنان باید به‌طور کامل بر قانون انتخابات اشراف داشته باشند و لازم است این مهم در دستور کار ستاد قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از مهرماه سال جاری جلسات به‌صورت مشترک در چهار مرکز حوزه انتخابیه سمنان، دامغان، گرمسار و شاهرود با حضور بخشداران برگزار می‌شود.

خجسته‌پور تأکید کرد: آموزش بخشداران نسبت به مباحث مرتبط با انتخابات باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: انتخابات در همه ادوار از اهمیت خاصی برخوردار است؛ بنابراین لازم است با دقت و نظارت و حساسیت خاصی تمامی جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد تا به نحو احسن برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: تمامی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران، بخشداران، روسای کمیته‌های 6گانه انتخابات و غیره باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با رعایت همه قوانین و ضوابط اجرایی مختص برگزاری آن تلاش کنند.

به گزارش تسنیم هر یک از روسای کمیته‌های 6گانه ستاد انتخابات استان سمنان در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد