Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:24:25 GMT

کاپیتان‌های تراکتوری، رفیق نزدیک هاشمیان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۵۶۲

تمرین روز یکشنبه تیم ملی در حالی برگزار شد که احسان حاج صفی و مسعود شجاعی برخوردی صمیمانه با وحید هاشمیان دستگیر ویلموتس داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران دور جدید تمریناتش را با حضور بازیکنان داخلی برگزار کرد. در این تمرین که لژیونرها غایب آن بودند، ستاره های لیگ برتری بسیار مورد توجه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان حاج صفی و مسعود شجاعی که با روحیه حاصل از برتری مقابل پرسپولیس به اردو ملحق شده اند نیز با نشاط جالبی تمرین کردند.

 

سال پیش حاج صفی و شجاعی به عنوان کاپیتان های تیم ملی، اشکان دژاگه را نیز در کنار خود می‌دیدند اما حالا ستاره سابق فولام به تیم ملی دعوت نمی‌شود. در تمرین دیروز، این دو ستاره برخورد بسیار صمیمانه ای با وحید هاشمیان دستیار ویلموتس داشتند.

 

در آخرین روزهای دوران فوتبال هاشمیان، شجاعی به عنوان جوانی تازه کار در تیم برانکو و سپس قلعه نویی حضور داشت و حاج صفی نیز با پیراهن سپاهان تقلا می‌کرد که مورد توجه مربیان تیم ملی قرار بگیرد اما دو ستاره تراکتور با پیراهن سرمه ای شاگرد هاشمیان سرخپوش محسوب می‌شوند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

احسان حاج صفی وحید هاشمیان (مربی) تراکتور مسعود شجاعی تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احسان حاج صفی وحید هاشمیان مربی تراکتور مسعود شجاعی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، شجاع در ۳۴ سالگی همچنان پرتلاش، دونده و خستگی‌ناپذیر کار خود را ادامه می‌دهد و در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند. او جزو بازیکنانی است که در تمرین فعال ظاهر می‌شود و در بازی‌ها نیز نمایش درخشانی دارد.

خلیل‌زاده در بازی با استقلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بر اساس آمارها، بیشترین کنش دفاعی را از خود ثبت کرد تا با سپری‌کردن یک روز عالی، تیمش را بدون گل خورده از زمین خارج کند.

نکته جالب در مورد او، سرعت بالایی این مدافع است که باعث می‌شود تا در کورس‌ها مهاجمان حریف را شکست دهد.

شجاع که فصل درخشانی را با تراکتور داشته، انگیزه زیادی دارد تا در پنج بازی باقیمانده لیگ برتر و سه دیدار احتمالی جام حذفی نیز بدرخشد تا سهمیه نخبگان یا قهرمانان را برای تراکتور به ارمغان بیاورد.

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس