Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@17:49:08 GMT

طرح بخشودگی جرائم تسهیلات در بانک مسکن اجرا می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۶۰۶

طرح بخشودگی جرائم تسهیلات در بانک مسکن اجرا می‌ شود

نادری از اجرای بخشودگی جرائم تسهیلات با عنوان طرح «میثاق» در شعب بانک مسکن تا پایان آبان سال جاری خبر داد.

«علی‌اصغر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور و برای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و تولیدکنندگان واحد‌های احداثی، طرح کاهش مطالبات غیرجاری با عنوان طرح «میثاق» در شبکه بانک مسکن در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان افزود: بانک مسکن برای تسریع در بازگشت منابع بانک و به منظور بکارگیری منابع در اعطای تسهیلات جدید، در طرح ابلاغی خود (طرح میثاق) سعی در مساعدت به مشتریان دارای مطالبات غی جاری کرده، به طوری که دیرکرد پرداخت اقساط تسهیلات بخشوده می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این طرح که از ابتدای شهریور سال جاری به کلیه شعب ابلاغ ‌شده شامل مشوق‌هایی از جمله، بخشودگی ۱۰۰ درصد خالص جرائم تسهیلات به نسبت واریزی نقدی، بخشودگی ۱۰۰ درصد خالص جرائم تسهیلات مشارکت مدنی بخش مسکن همزمان با تقسیط مطالبات، تسهیل در ضوابط فروش تدریجی (اقساطی) در صورت تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری تسهیلات مشارکت مدنی، تغییر نام مدیون یا به عبارت دیگر امکان انتقال مانده تسهیلات بدون واریز درصدی از مانده بدهی به خریدار جدید، سهولت در تعیین تکلیف مطالبات ناشی از تسهیلات مضاربه و اموال سرمایه‌ای است.

 

نادری ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با بازپرداخت تسهیلات بانک مسکن، برای پرداخت تسهیلات جدید به سایر افراد کمک کنند.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم هفته دولت مسجد بیرجند روزنامه شیراز خراسان جنوبي نماز جمعه بخشودگی جریمه دیرکرد بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور