Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احد شیخ لاری سرپرست تیم فوتبال تراکتور یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: به قول زنوزی حضور حماسی هواداران تراکتور در بازی با پرسپولیس در تاریخ ثبت خواهد شد. امیدوارم این حمایت هواداران در سایر بازی‌ها نیز تداوم داشته باشد.

شیخ لاری در خصوص دریافت کارت زرد در بازی با پرسپولیس، بیان کرد: مهم موفقیت تیم است، بنده تحت تأثیر جو ورزشگاه به صورت خودجوش واکنش نشان دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مصدومیت مازولا و اکبر ایمانی، خاطرنشان کرد: به نظرم ایمانی به بازی با ذوب آهن می‌رسد و «مازولا» نیز از نظر فیزیکی و روند درمان یک مرحله از ایمانی عقب است، بدن ایمانی به شکلی بوده که به راحتی از فرم ایده آل دور نمی‌شود، ولی ساختار بدنی «مازولا» متفاوت‌تر است.

بیشتر بخوانید: ملی پوش فوتبال ایران به باشگاه تراکتور پیوست

شیخ لاری ادامه داد: کادر پزشکی مطرح و برجسته‌ تیم برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنند و مطمئن هستم با تلاش کادر پزشکی، بازیکنان مصدوم به زودی روند بهبودی را به طور کامل طی می‌کنند.

وی در خصوص رفتار غیر ورزشی دروازه بان پرسپولیس، اظهار کرد: بنده در جلسه هماهنگی نیز اعلام کرده بودم که بازیکنان با رفتارشان باعث ناراحتی هواداران نشوند. شجاعی، دژاگه و حاج صفی شخصیت برجسته‌ای دارند و افسوس که این افراد ارزشمند را دیر شناختم. بیرانوند نیز بازیکن جوان بوده که به مرور زمان به اشتباهات خود پی خواهد برد، بنده از هواداران درخواست دارم که زیاد برای این بازیکن سخت نگیرند، چرا که او به مرور زمان متوجه اشتباهش می‌شود.

بیشتر بخوانید: تراکتور و دنیزلی در جمع برترین‌ها/ هافبک نساجی، بهترین بازیکن شد

سرپرست تیم تراکتور در خصوص راه اندازی فروشگاه تراکتور، گفت: بنده در طول این سال‌ها خواهان حضور مدیرعامل بومی بودم که خدا را شکر زنوزی مدیرعامل بومی برای تراکتور انتخاب کرد. صادقیان مدیر بومی و با فکر و برنامه هستند که حتماً به موضوع راه‌اندازی فروشگاه توجه دارند.

دانشکده تربیت مربی تراکتور نیز استارت زده شده و تصمیمات باشگاه به صورت جمعی گرفته می‌شود.

وی در رابطه با اضافه شدن دستیار ایرانی به کادرفنی، بیان کرد: این موضوع بستگی به افکار دنیزلی دارد، سرمربی تیم حرف اول و آخر را از نظر فنی می‌زند و همه تسلیم نظم و قوانین دنیزلی برای سرپا ماندن تیم هستیم. بنده اشتیاق زیادی برای حضور یک کمک مربی ایرانی در کادرفنی دارم، ولی تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص سرمربی تیم است.

وی با اشاره به روند صدور آی تی سی کارت بازیکنان خارجی، بیان کرد: تیم مدیریتی تراکتور برای جذب بازیکنان خارجی و دریافت کارت بازی آنان زحمات زیاد و شبانه روزی کشیده است.

شیخ لاری خاطرنشان کرد: تمامی تیم‌ها مقابل تراکتور انرژی مضاعف دارند که ما نیز تدابیری در این خصوص می‌اندیشیم. تراکتور با هوادارانش از همان ابتدا دو بر صفر از رقباء پیش است، اما فراموش نکنیم که فوتبال ورزش بی‌رحم بوده و امیدوارم روز‌های سخت ما کم باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پس از محرومیت سیدحسین حسینی از دیدار برابر تراکتور، هواداران و کادرفنی استقلال نگرانی زیادی بابت دروازه این تیم در تبریز داشتند. محمدرضا خالدآبادی که در این فصل هرگز در بازی های رسمی برای تیمش به میدان نرفته بود، در یک آزمون سخت و دشوار، مقابل تیم پرمهره حریف قرار گرفت.

با وجود این مسئله، اما خالدآبادی در جدال حساس برابر تراکتور، نمایش بسیار خوبی از خود نشان داد و با ایستادگی برابر حملات پردامنه حریف، توانست دروازه اش را بسته نگه داشته و با ثبت یک کلین شیت مهم در تبریز، به تهران بازگردد.

سنگربان جوانی که زیر سایه درخشش حسینی فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده بود، به خوبی وظیفه خود را در تبریز انجام داد تا استقلال با کسب یک امتیاز مهم از زمین بازی خارج شود.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، پدر محمدرضا خالدآبادی نیز در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و مورد استقبال کادرفنی و بخصوص بهزاد غلامپور، مربی گلرهای این تیم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!