Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:33:14 GMT

۱۱ نفر در تصادف کبودرآهنگ مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۹۹۵۱

۱۱ نفر در تصادف کبودرآهنگ مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از جمع آوری ۷ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان بهار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان بهار، ۷ معتاد متجاهر را در ۲۴ ساعت گذشته جمع آوری و مقادیری انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در طول سال خبر داد و گفت: پلیس با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی تمام مجرمان از جمله توزیع کنندگان مواد مخدر را گرفتار و این شهرستان را برای فعالیت آنان نا امن خواهد کرد.

۱۱ مجروح در تصادف کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از تصادف رخ به رخ خودرو سمند با یک دستگاه ال ۹۰ و مجروح شدن ۱۱ نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: این تصادف که در سه راهی قهورد سفلی شهرستان کبودرآهنگ روی داد به علت عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیر مجاز هر ۲ خودرو روی داد خوشبختانه به هیچیک از سرنشینان خودروها که ۱۱ نفر بودند آسیب جدی وارد نشد و مجروحان به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان علت این حادثه را عدم رعایت فاصله حق تقدم خودروها و عدم توانایی راننده هر ۲ خودرو به دلیل سرعت زیاد اعلام کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حفظ جان خود و سرنشینان بکوشند و از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

توقیف فرآورده گوشتی بدون مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف ۴۰۰ کیلوگرم شش گوسفندی بدون مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه وانت، حامل شش گوسفند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی قبل از خروج از شهرستان ملایر توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو ۴۰۰ کیلو گرم شش گوسفندی بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: پلیس با هر گونه قانون شکنی با اشرافیت کامل اطلاعاتی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4708428

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت امنیت اجتماعی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد