Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:57:26 GMT

مرکز جامع خونگیری در همدان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۰۲۷

مرکز جامع خونگیری در همدان احداث می شود

مدیرکل انتقال خون همدان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۸۰۰ متر زمین در داخل انتقال خون برای ساخت مرکز جامع خونگیری پیش بینی شده است که در سه طبقه این طرح ساخته می شود.

افشین محمدی اضافه کرد: در دیدار مدیرعامل سازمان انتقال خون و استاندار همدان، شاهرخی با حمایت از اجرای این طرح از مدیران استانی خواست پیگیر دریافت مجوزهای لازم از شهرداری برای احداث این بنا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت ساخت بنای مرکز جامع خونگیری در همدان، سازمان انتقال خون تجهیزات مورد نیاز این مرکز را تامین می کند.

مدیرکل انتقال خون همدان یادآوری کرد: هم اینک پس از انجام فرایند خونگیری، کار دریافت پلاکت، پلاسما و گلبول قرمز صورت می گیرد اما با راه اندازی این مرکز می توان با استفاده از دستگاه های موجود به صورت مجزا پلاکت، پلاسما و گلبول قرمز را از فرد دریافت کرد.

محمدی بیان کرد: همچنین در نشست مدیرعامل سازمان انتقال خون با پزشکان و مسئولان علوم پزشکی ابن سینا همدان، بر نحوه مصارف خون و مصرف بهینه و منطقی آن تاکید شد.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های زیرساختی همدان سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان