Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@11:08:15 GMT

درگیری در هنگ‌کنگ همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۰۶۸

درگیری در هنگ‌کنگ همچنان ادامه دارد

به دنبال درگیری‌های شدید روز یکشنبه، مردم هنگ‌کنگ امروز، دوشنبه در ایستگاه‌های مترو با حضور پلیس‌های ضد شورش روبه‌رو شدند.

معترضان هنگ‌کنگ امروز، دوشنبه خواستار برگزاری اعتراضات گسترده شدند اما به نظر می‌رسد که این شهر تقریبا به وضعیت آرام خود بازگشته و فروشگاه‌های آن باز هستند، قطارها در حال فعالیتند و کارگران و کارمندان به محل کار خود می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مدارس ابتدایی به خاطر هشدار طوفان تعطیل هستند و دانش‌آموزان مدارس رده‌های سنی بالاتر با کلاه ایمنی به مدرسه رفتند اما پیش‌بینی‌ می‌شود دانشجویانی که معمولا رهبری این اعتراضات را بر عهده داشته‌اند، سر برخی از کلاس‌های خود حاضر نشوند تا در تظاهرات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک فروشنده میوه در حالی که در غرفه خیابانی خود مشغول فروش بود، اظهار کرد: دیگر اعتراض نمی‌کنیم. در حال حاضر به پول نیاز داریم. فکر می‌کنم فعلا به اندازه کافی مشکل و درگیری داشته‌ایم.

هزاران معترض روز یکشنبه راه‌های منتهی به فرودگاه هنگ‌کنگ را بستند و مانع عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی در این منطقه شدند تا توجه جهان را به تلاش خود برای داشتن خودمختاری بیشتر جلب کنند.

به گفته مقامات فرودگاه هنگ‌کنگ، 25 پرواز در روز یکشنبه لغو شد اما خدمات حمل و نقل به طور عمده به وضعیت عادی بازگشته است.

برخی از معترضان دیروز پس از ترک فرودگاه هنگ‌کنگ در یک ایستگاه مترو با میله‌های فلزی دوربین‌های مدار بسته و لامپ‌ها و گیت‌های ورود و خروج را تخریب کردند. با ورود پلیس به این ایستگاه، چندین تن دستگیر شدند.

پلیس و معترضان همچنین در شب گذشته با معرتضان درگیر شدند که برخی از این درگیری‌ها را می‌توان شدیدترین درگیری‌های صورت گرفته از زمان آغاز اعتراضات هنگ‌کنگ دانست.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت