Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@19:19:37 GMT

بازارچه جلیلی پاتوق گردشگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۵۵۱

بازارچه جلیلی پاتوق گردشگری می‌شود

«مرتضی مرادی» شهردار ناحیه۲ منطقه۱۷ با اعلام این خبر گفت: «خیابان برادران شهید «آقایاری» که در بین مردم به بازارچه جلیلی معروف است، یکی از قدیمی‌ترین و باهویت‌ترین معابر منطقه به شمار می‌رود و ظرفیت دارد تا به یک مکان گردشگری پرجاذبه تبدیل شود و به همین دلیل طرح عمرانی بهسازی و زیباسازی این معبر قدیمی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مرادی با بیان اینکه به دلیل شلوغی و حضور فروشندگان سیار، ‌تردد در این خیابان با دشواری همراه است، گفت: «با اجرای طرح ساماندهی بازارچه محلی جلیلی، پیاده‌روهای این خیابان سنگفرش و بر عرض پیاده‌روها افزوده می‌شود.» او با بیان اینکه بودجه مورد نیاز این طرح عمرانی از سوی سازمان نوسازی تأمین خواهد شد، گفت: «یکی از مشکلات جدی اهالی خیابان آقایاری، نهر این خیابان است که بوی بد آن سبب گلایه‌مندی شهروندان شده است. یکی از مهم‌ترین پیامدهای اجرای این طرح عمرانی، بهسازی نهر این خیابان است.»

مرادی اضافه کرد: «علاوه بر پیاده‌روسازی، قرار است این خیابان به شکل زیبایی نورپردازی شده و مبلمان شهری در آن مستقر شود. همه این اقدامات با هدف تبدیل این خیابان به یکی از معابر زیبا و گردشگری منطقه انجام می‌شود.» فاز نخست بهسازی خیابان آقایاری در مرحله تجهیز کارگاه است و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود. در فاز نخست، از سرای محله جلیلی تا میدان جلیلی بهسازی می‌شود و آن‌گونه که مسئولان شهری می‌گویند در فاز دوم نیمه جنوبی این خیابان بهسازی خواهد شد.

کد خبر 453475 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۷

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد