Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بازی‌های دور چهارم تنیس اپن آمریکا بامداد امروز (دوشنبه) پیگیری شد که در مهم‌ترین رقابت نواک جوکوویچ برابر استن واورینکا قرار گرفت.

مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۴ مغلوب حریف سوییسی‌اش شد و در ادامه ۷ بر ۵  شکست خورد. در حالی که بازی در ست سوم با نتیجه ۲ بر یک به نفع واورینکا در جریان بود جوکوویچ تصمیم گرفت از ادامه بازی انصراف دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع موجب خشم هواداران شد و مرد شماره یک جهان در حالی زمین را ترک که سه بار توسط تماشاگران هو شد.

جوکوویچ در شروع تنیس اپن آمریکا آسیب دیدگی داشت و در دور دوم این موضوع آشکار شد با این حال به رقابت خود ادامه داد. تنیسور صربستانی در دور سوم برابر کودلا با کنایه یکی از تماشاگران آمریکایی روبه‌رو شد که از او پرسید نمی‌خواهی انصراف دهی؟ این سوال باعث عصبانیت جوکوویچ شد. او با تمام توانش برابر حریف آمریکایی‌اش بازی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. با این حال به نظر می‌رسید توان رقابت با یک تنیسور قدرتمند را ندارد و صبح امروز مسابقات را ترک کرد.

پیش از این دیدار مدودف برابر کوپفر قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره پنج جهان در ست نخست ۶ بر ۳ شکست خورد اما در ادامه توانست جبران کند و ست‌های بعدی را با نتایج ۶ بر ۳، ۶ بر ۲ و ۷ بر ۶ به نفع خود پایان دهد.

در بخش بانوان الینا اسویتولینا به مصاف مدیسون کیز رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره پنج جهان در ست اول ۷ بر ۵ حریف آمریکایی‌اش را شکست داد و در ست بعد ۶ بر ۴ پیروز شد.

بازی‌های دور چهارم امشب و بامداد فردا (سه شنبه) پیگیری می شود که در مهم‌ترین تقابل رافائل نادال برابر مارین چیلیچ قرار می‌گیرد.

کد خبر 453620 برچسب‌ها تنیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

تنیسور شماره دوی جهان از حضور در مسابقات مسترز رُم کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم