Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:08 GMT

اطلاعاتی که باید درمورد رابیتس بدانید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۷۱۴

اطلاعاتی که باید درمورد رابیتس بدانید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا در تولید رابیتس از ورق گالوانیزه استفاده می‌شود؟ دلیل استفاده این چنین است که رابیتس بعد از نصب در مدت زمانهای کوتاه کیفیتش را از دست نمی‌دهد و حتی می‌توان در ساختار کلی بنا برای سال‌های سال بدون وجود هیچ مشکلی بکار باشد.

رابیتس برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

- گچ کاری و گچ بری

- پوشاندن تیر آهن و آرماتور

- پوشاندن بتن سیمانی

- مورد استفاده در ترمیم ترک‌های ساختمانی

- استفاده در دکوراسیون خانه و نمای آشپزخانه

- ساخت حجم‌های برای نور مخفی دور سالن

- و… و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیم آرماتوربندی: در واقع سیم آرماتوربندی یا مفتول آرماتوربندی یک نوع مفتول سیاه پخته نرم می‌باشد که کاربردهای در پروژه‌های ساختمانی داشته است.

معمولاً از سیم آرماتوربندی برای متصل کردن میلگردهای افقی و عمومی به نسبت هم و همچنین تثبیت آنها و شکل دهی ستون‌ها و فونداسیون‌ها استفاده می‌شود.

از گذشته‌ها آرماتوربندان های ساختمانی از چنین مفتولی استفاده می‌کردند و در اندازه‌های کوچک و به واسطه انبر اتصال دو میلگرد را به یکدیگر انجام می‌دادند و سبب جلوگیری از حرکت آنها در جهات افقی و عمودی می‌شدند.

توری مش: توری مش را با عنوان شبکه مش یا شبکه میلگردی مش نیز می‌شناسند و مطابق با استاندارد ۸۱۳۳ ایران؛ مفتول‌های فولادی با ارایشی عمود بر یکدیگر به صورت جوش مقاومتی به‌هم متصل می‌شوند و شبکه ی را ایجاد می‌کنند که با عنوان شبکه مش (توری مش) شناخته می‌شود.

از توری مش استفاده‌های متنوعی می‌شود و به صورت کلی در بیشتر کاربردهای که در آنها بتن مسلح مورد استفاده قرار می‌گیرد، دیده می‌شود که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم. در اصل چنین کاربردهای مش سبب می‌شود که سطح بتن ترک نخورد و از چنین روندی جلوگیری می‌کند.

- سقف

- دیوار و کف ساختمان

- کف پارکینگ و استخرها

- برخی از پروژه‌های عمرانی مثل سدها، پل‌ها، تونل‌ها، راهسازی، مترو، خطوط راه و… و.

شهر مفتول کجاست؟

در صورتی که تصمیم دارید بدون واسطه خرید کنید و بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در اختیار داشته باشید کافی است که شهر مفتول را به خاطر بسپارید که به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات مفتولی در حال فعالیت است و به مشتریان عزیز خود به صورت ۲۴ ساعت پشتیبانی ارائه می‌کند و همچنین محصولاتی را ارائه می‌دهد که تضمین کننده بهترین کیفیت هستند.

محصولات شهر مفتول علاوه بر ارائه به تهرانی‌های عزیز بلکه شهرستانی‌ها نیز می‌توانند با نازل‌ترین قیمت هر محصولی را که در شهر خود تحویل بگیرند.

شماره تماس و آدرس شهر مفتول

اگر به محصولات شهر مفتول نیاز دارید همین حالا می‌توانید به وب سایت شهر مفتول به نشانی https://shahrmaftool.com مراجعه کنید یا گوشی همراه تان را بردارید و با شماره ۵۴۴۸۳ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

* آدرس دفتر مرکزی: اتوبان آزادگان - جنب پل صنیع خانی - بازار بزرگ آهن مکان فاز ۲ مرکزی پلاک ۲۳۶ - ۲۳۷

* آدرس دفتر شماره ۲: تهران - اتوبان آزادگان - ۱۳ آبان - خیابان شهید مطهری - نبش خیابان دوم - پلاک ۲۳۷

* آدرس انبار: تهران - صالح آباد شرقی - جنب پمپ بنزین - خیابان شیرجسی - کوچه محنی - پلاک ۷

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4708736

منبع: مهر

کلیدواژه: ساختمان سازی تیراهن اتوبان آزادگان گروه خودروسازی سایپا خرید و فروش کسب و کار قیمت دلار ماه محرم صنعت خودروسازی بانک پاسارگاد افق کوروش فروشگاه زنجیره ای فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین فضای مجازی روابط عمومی لیزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!