Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد در حکمی «حجت اله عبدالملکی» را به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمرتضی بختیاری، در حکمی «حجت اله عبدالملکی» را به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ابقا کرد.

رئیس کمیته امداد در حکم معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آورده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ حکم جناب‌عالی را به مدت دو سال به عنوان معاون اشتغال و خودکفایی در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) تمدید می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس انتظار می‌رود با نصب العین قرار دادن توصیه‌های موکد و بیانات راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم، نسبت به ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت تحقق دستورات معظم له از جمله توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست با برنامه ریزی دقیق و پیگیری مجدانه و با رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان گام بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجب قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودکفایی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام