Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:09:24 GMT

جامعه عاشورايي، اسارت و ذلت نمي پذيرد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۰۹۳۹

جامعه عاشورايي، اسارت و ذلت نمي پذيرد

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان، گفت: جامعه ای که معتقد به عاشورا باشد اسارت و ذلت نمی پذیرد، زیر بار زور نمی رود، شجاع و بالنده است و اجازه نمی دهد کسی او را تحقیر کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار"مهدی معصوم بیگی" در آئین یادواره هزار و 200 شهید یگان ویژه ناجا  که به میزبانی فرماندهی یگان ویژه استان اصفهان برگزار شد، گفت: شهدا اهل عمل بودند و با عمل خود ما را هدایت کردند و چراغ راهی شدند تا اینکه ما راه را گم نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همان طور که انسان در مکان های مقدس حضور پیدا می کند و بهره لازم را از این مکان ها می برد، بی تردید در یادواره های شهدا و در محضر خانواده های معظم این عزیزان نیز بایستی حضور پیدا کند.
سردار معصوم بیگی، ادامه داد: جا دارد از ابتکار ویژه سردار "کرمی" فرمانده یگان های ویژه ناجا که به یاد شهدای لشکر روح الله این یادواره را در جای جای کشور عزیزمان به راه انداختند، تقدیر و تشکر کنم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه امروز یگان ویژه افتخار نیروهای مسلح و قدرت متراکم و مؤثر برای اعاده نظم و امنیت در شرایط مورد نیاز است، اظهار داشت: از افتخارات یگان ویژه همین بس که در امتداد راه شهدای لشکر روح الله قرار دارد.
وی، پایه گذار یگان ویژه ناجا را لشکر روح الله کمیته انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: همین امر نشان می دهد که این یگان تا سرحد جان پای ارزش های این انقلاب و نظام ایستاده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: پایه و اساس یگان ویژه برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس است، کسانی که آمدند و جان شان را فدا کردند و عده ای هم بازماندگان این عرصه جهاد و شهادت هستند.
سردار معصوم بیگی، به دو موضوع راهبردی دشمن در جنگ نرم علیه ملت ایران یعنی عاشورا و مهدویت اشاره کرد و گفت: امروز دشمن می داند همه ارزش ها و باورها، اعتقادات و حتی نماز و روزه ما در این دو موضوع مستتر است.
وی تصریح کرد: بی شک جامعه ای که معتقد به عاشورا باشد، اسارت و ذلت نمی پذیرد و آن جامعه شجاع و بالنده است و اجازه نمی دهد کسی او را تحقیر کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروز نیروهای مسلح ما بأ تاسی از نهضت عاشورا پهباد راهبردی آمریکا که خود را قدرت بلامنازع دنیا می داند را ساقط و با شجاعت اعلام می کنند، این موضوع نتیجه زحمات امام راحل، تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و از برکت خون شهدا است و باید قدر این عزت و اقتداری که در دنیا داریم را بدانیم.
وی افزود: اگر می خواهیم این راه ادامه پیدا کند و کسی جرأت دست اندازی و تجاوز به سرزمین ما را نداشته باشد، باید بر سر پیمان خود با شهدا بمانیم تا زمان موعود یعنی زمان شهادت و مطمئناً اگر چنین شد، عاقبت به خیری شامل حال همه ما خواهد شد.
سردار معصوم بیگی، نیروی انتظامی را در خط مقدم جهاد و شهادت دانست و تصریح کرد: امروز هفته ای نیست که در آن نیروهای انتظامی در دفاع از این مرز و بوم و در دفاع از ارزش ها شهید، مجروح و یا مصدوم نشوند و این امر نشان می دهد ناجا شجاعانه پای رکاب است و تا پای جان از امنیت این آب و خاک محافظت می کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به نحوه شهادت شهیدان "رفیعی و جمشیدی"، 2 تن از نیروهای این فرماندهی که سال گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به درجع رفیع شهادت نائل آمدند، پرداخت و با بیان اینکه این شهدا هر 2 دارای فرزندان خردسال بودند، گفت: امروز بسیاری از این فرزندان در نیروی انتظامی هستند که داغ بی پدری را تحمل می کنند تا مردم ما در امنیت و آرامش باشند.
سردار معصوم بیگی تصریح کرد: امروز مسئولیت متفاوتی داریم و همه باید در مقابل این شهدا و خانواده های عزیز و بزرگوار آن ها پاسخگو باشیم و بدانیم تا زمانی که اعتقادات ما بر محور عاشورا استوار است و به ظهور حضرت حجت (ع) باور داریم و پشتیبان ولایت فقیه هستیم هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین آسیبی به ما بزند و ان شاء الله این انقلاب به زودی به انقلاب بزرگ مهدی (عج) متصل خوهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جامعه عاشورایی اسارت ذلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی

سردار بهدانی فردفرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.

وی، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.

سردار بهدانی فرد، اظهار داشت: خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 

فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 

سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

جمعی از اعضای جبهه فرهنگی یزد با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان، از اجرای طرح نور حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است