Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابد حقداری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: استان مرکزی در سال ۹۸ میزبان حداقل یکصد رویداد ورزش کشوری و چهار رویداد ورزش بین المللی است که برخی از این رویدادها طی ۵ ماه گذشته برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: رویداد ورزشی بین المللی شطرنج جام آفتاب یادواره فتوای امام خمینی (ره) که سومین دوره خود را پیش رو داشت، نیمه اول شهریورماه به میزبانی خمین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقدادی خاطرنشان کرد: همچنین اولین دوره مسابقات بین‌المللی آتش‌نشانان در آبان ماه سال جاری با مشارکت و همکاری شهرداری ساوه در این شهرستان پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مورد تور بین المللی دوچرخه سواری دو نور نیز گفت: این رقابت‌ها چند سال تعطیل شده بود تا اینکه سال گذشته مجدداً اولین دوره به صورت کشوری در اراک برگزار شد و طی مکاتبات و هماهنگی که با فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفته، مقرر گردید تور دوچرخه سواری دو نور پس از ماه محرم و صفر در اراک برگزار شود. به دنبال این هستیم همچون سنوات گذشته به صورت بین المللی رقابت‌ها پیگیری شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس روی میز نیز به میزبانی اراک به صورت بین المللی و چند مسابقه کشوری و چند اردوی ورزشی تیم ملی در رشته‌های مختلف طی ماه‌های گذشته در اراک برگزار شده است.

حقدادی در بخش دیگر سخنان خود در مورد تحولات ایجاد شده و مهیا شدن بستر روند صعودی ورزش بانوان استان مرکزی، گقت: ورزش بانوان طی سال‌های اخیر در شرایط مناسب قرار گرفته و بستر برای صعود تیم‌های ورزشی بانوان و تک ستاره‌ها مهیا شده است.

وی بیان داشت: در سال جاری هم با توجه به آمادگی کامل بانوان ورزشکار و تحولات ایجاد شده در ورزش بانوان و حضور برخی از ورزشکاران بانوی استان مرکزی در تیم‌های ملی و حضور در رقابت‌های بین المللی، آسیایی و… در این حوزه شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

کد خبر 4708943

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش وجوانان استان مرکزی ورزش استان مرکزی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان یاسوج شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی خرم آباد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون هندبال اعلام کرد؛ نخستین اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سومین اردوی تیم هندبال جوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان بصورت مشترک از ۱۱ تا ۱۷ اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن به اردوی بزرگسالان و ۲۱ بازیکن به اردوی جوانان دعوت شده‌اند.

مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، الناز یحی پور، هانیه کریمی، آرزو کیانی آرا، زهرا فقیهی، مهربان بدوی، مبینا حسن زاده، عطیه شهسواری، سارا موسوی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشب، زینب بذرافکن، ستاره رحمانیان، فاطمه مهری، فاطمه خلیلی، ملیکا محمدی، مریم کار اندیش و حدیث نوروزی ۲۰ بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شده‌اند و تمرینات خود را زیر نظر مریم فخری و نشمین شافعیان انجام خواهند داد.

همچنین الناز یارمحمدی، زهرا افشاری، محدثه شبانی، زهرا فتوتی، مائده عشاقی، آرزو بهمئی، سنا باقری، فاطمه مریخ، نسترن گودرزی، شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، سبا زنگنه، هستی دخایی، سعیده غضنفری، غزاله مهری، صبا دهقانی، هستی آریان فر، الهه نیکان، سوفیا فیلسوف، فاطمه شاهین و آریانا متابعان نیز به اردوی تیم جوانان دختر ایران فراخوانده شده‌اند.

مریم رضائیان (سرپرست)، نشمین شافعیان (سرمربی)، نسترن ابریشم کار (پزشکیار) و شادی باقری (روانشناس) تیم جوانان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ بیستمین دوره هندبال قهرمانی بانوان آسیا آذر امسال و بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران جوان جهان ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان