Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@15:31:53 GMT

عملیات پهپادی ارتش یمن در «جازان»

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۱۲۲۸

به گزارش فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی با پهپاد «قاصف k2» مواضع ائتلاف سعودی در شمال «حرض» در نزدیکی «جازان» واقع در جنوب غربی عربستان سعودی را هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، سریع ادامه داد: این عملیات در چارچوب پاسخ مشروع به جنایات ائتلاف سعودی-آمریکایی، محاصره مستمر و حملات هوایی به ملت بزرگ یمن صورت گرفته؛ حملاتی که در 48 ساعت گذشته به 136 عدد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات پس از آن صورت می‌گیرد که جنگنده‌‌های ائتلاف سعودی یک‌شنبه (دیروز) به زندانی در استان «ذمار» حمله کردند و بنا به گفته صلیب سرح حدود 100 نفر در این حمله کشته شده‌‌اند.

یگان پهپادی ارتش یمن جمعه گذشته نیز با پهپاد قاصف فرودگاه نجران عربستان سعودی را هدف قرار داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه تاکید کرد که عملیات در این منطقه برای اسرائیل پیک نیک نخواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حمدان امروز سه‌شنبه اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که عملیات نظامی در رفح اگر توسط اسرائیل انجام شود، برای ارتش این رژیم پیک نیک نخواهد بود.

حمدان در ادامه در مورد مذاکرات آتش بس گفت: توپ در زمین اسرائیل و دولت آمریکا است زیرا متنی که ما با آن توافق کردیم از سوی واشنگتن تایید شده بود.

وی همچنین بیان کرد: آخرین پیشنهاد آتش بس که ما با آن موافقت کردیم به طور حداقلی خواسته‌های مردم و مقاومت ما را پاسخ می‌داد.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: یورش ارتش اشغالگر به گذرگاه رفح تشدید تنش خطرناک و یک جنایت علیه تاسیسات غیرنظامی است که مورد محافظت قانون بین‌المللی است.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است