Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی با تیم استقلال گفت: ابتدا از هواداران تیم تشکر می‌کنم که آمدند و از تیم حمایت و تا دقیقه پایانی بازی تیم را تشویق کردند. شیرینی فوتبال به همین زود و یا دیر به ثمر رساندن گل است.

در دیدارهای بزرگ هیجان بازی بالا است

او درباره این که آیا فکر می‌کردید در دقیقه‌های پایانی بازی با استقلال گل بزنید بیان داشت: در چنین بازی‌های مهم و حساس، وقتی بازی به دقیقه آخر می‌رسد هیجان بازی بیشتر می‌شود و تیم ما هم در نیمه دوم خوب بازی کرد و موفق شدیم که در دقایق پایانی بازی به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره داوری صحبتی نمی کنم

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره اعتراض تیم استقلال به داوری که گفتند داور بازی دیر سوت زد گفت: من به تیم استقلال احترام می‌گذارم و درباره این موضوع نظر خاصی دارم.

بیشتر بخوانید: نکونام: هواداران استقلال شرایط بازی را برای ما دشوار کرده بودند/ درباره داوری حرفی نمی‌زنم

اکنون سرمربی فولاد هستم و باید از حق این تیم دفاع کنم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران درباره خوشحالی خود بعد از گلی که فولاد به استقلال زد گفت: من الان در تیم فولاد کار می‌کنم و برای من موفقیت فولاد مهم است و سعی می‌کنم همیشه حرفه‌ای عمل کنم، الان مربی این تیم هستم و برای من نتیجه گیری فولاد مهم است و باید از حق این تیم دفاع کنم.

متوجه اعتراض هواداران نشدم

او درباره اعتراض هواداران استقلال بعد از بازی که آیا این اعتراضات به شما بود و یا مدیریت باشگاه گفت: من متوجه این اعتراض نشدم و بعد از پایان بازی به سمت بازیکنان خودم رفتم.

بلبلی با ما به توافق رسیده بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان همچنین درباره قرارداد بلبلی و جریمه ۳۰۰ میلیونی فولاد بیان داشت: من زمانی که در نساجی مربی بودم این بازیکنان را زیر نظر داشتم و می‌دانستم او می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. به همین دلیل من با مربی این بازیکن که سال‌ها با او کار کرده است صحبت کردم تا با خود بلبلی صحبت کند تا در صورت توافق بتوانیم از او استفاده کنیم.

او افزود: طبق صحبت‌هایی که با بلبلی داشتیم او هم برای پیوستن به فولاد ابراز علاق مندی کرد و قرار شد در تهران با او قرارداد ببندیم.

بیشتر بخوانید: رونمایی از چهره اصلی تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی/ کدام باشگاه‌ها سود بردند؟

بلبلی قبل از استقلال با ما قرارداد بسته بود

نکونام ادامه داد: بلبلی به ما گفت مشکلی بابت عقد قرارداد با فولاد را ندارد و حتی برگه فسخ قرارداد خودش با تیم سپیدرود را در دست داشت و حتی مبلغ قرارداد خودش را به ما نشان داد. به مدیرعامل تیم اعلام کردم که به تهران بیاید تا با بلبلی قرارداد ببندیم و بعد از این ماجرا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که بلبلی با استقلال قرارداد بست. به نظر من کار او حرفه‌ای نبود و زمانی که با ما قرارداد بسته است نباید با تیم دیگری قرارداد می‌بست. باید در فوتبال ما قانونی وجود داشته باشد تا بازیکنان به راحتی نتوانند وقتی قرارداد بستند با تیم‌های دیگری وارد مذاکره شوند.

سپاهان از لحاظ مالی و بازیکن قابل مقایسه با ما نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی بعد فولاد با تیم سپاهان گفت: سپاهان اصفهان تیم خوب و حرفه‌ای است ودر این فصل بهترین بازیکنان را جذب کرده و این تیم از لحاظ مالی و بازیکن با ما قابل مقایسه نیست، اما بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این بازی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: ممبینی: داوران در هفته اول لیگ برتر نوزدهم اشتباه تاثیرگذار نداشتند

همیشه حامی داوران بوده ام و هیچگاه اعتراضی نکرده ام

نکونام درباره احضار شدن به کمیته انضباطی بابت اعتراض به داوری بازی با تیم صنعت نفت آبادان گفت: بعد از بازی با تیم صنعت نفت آبادان به عرب عراقی بابت داوری خوب تبریک گفتم. سال قبل هم در تیم نساجی با تمام اشتباهاتی که به این تیم شد هیچ اعتراضی نداشتم. همیشه حامی داوران بوده ام و در بازی با صنعت نفت فقط نظر شخصی خودم را دادم و گفتم که آن صحنه پنالتی بود و این جمله را با کمال احترام گفتم و این‌ها را به کمیته انضباطی هم اعلام می‌کنم و هیچ گونه بی احترامی به داور نداشتم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد:  در این طور مواقع باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. با توجه به اینکه می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد. بازیکنان تراکتور از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین خیلی تاثیرگذار هستند.

نکونام افزود: تراکتور پر مهره است و از طرفی تیم ما نتوانست کارش را انجام دهد. موقعی که چند بازیکن ما خسته شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و وسط فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. بازیکنان ما شاهکار کردند.

ادامه دارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند