Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ظهیری با تاکید بر اینکه اصلاح در جامعه در قالب پیام، سخنرانی، مقابله و اعتراض به جنسیت اختصاص ندارد، گفت: دشمنان و نفوذی‌ها با تغییر سبک زندگی مردم و نه با تعطیلی مساجد به جامعه اسلامی ضربه می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «معصومه ظهیری» درجمع مبلغان خواهر استان اصفهان با طرح این پرسش که آیا امروز تکلیف ولایت تشکیل حکومت است یا نه گفت: اگر قرار بود پیامبران فقط برای مردم احکام بگویند و فقط کتاب خدا را قرائت کنند، دیگر میزان و ترازو معنایی نداشت چون میزان و ترازو ابزار قضاوت و ابزار اجرای حد است پس پیامبر برای حکومت آمده است و باید حکومت تشکیل بدهد و اباعبدالله الحسین به قصد اصلاح امت جدشان قیام کرد و امت جدشان، تمام مردم مسلمان از آن روز تاکنون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور یادآور شد: امام حسین به دو دلیل عمده، اهل بیت خود را با خود بردند، اول اینکه امام حسین به قصد جنگ از مدینه خارج نشدند، چون ایشان دعوت مردم کوفه را اجابت کردند و اقبال مردم نسبت به تشکیل حکومت را پاسخ دادند و بنابراین خانواده را همراه خود بردند و قصد جنگ نداشتند و دلیل دوم پیام رسانی و اصلاح دین جدشان بود و «ما رایت الا جمیلا» شهادت اباعبدالله نیست بلکه  نظارت خدا بر انجام رسالت زینب کبراست. 


وی گفت: به دوش گرفتن نقش مردان در زمان عدم حضور مردان در جامعه و انجام وظایف آنان توسط زنان در تاریخ دارای سابقه است و نمونه آن نقش حضرت خدیجه در زمان تحریم مسلمانان و تبعید آنان به شعب ابیطالب است که حضرت خدیجه معاش و خوراک آنان را تامین می کردند.


ظهیری همچنین به زمان خانه نشینی حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: در این زمان حضرت زهرا سلام الله علیها خطبه می خواند و سخنرانی می کند و از فدک دفاع می کند و وصیت می کند و روی برمی گرداند و شبانه و مخفیانه به خاک سپرده می شود تا این علامت سوال برای همیشه در تاریخ باقی بماند.


وی با تاکید بر اینکه اصلاح در جامعه در قالب پیام، سخنرانی، مقابله و اعتراض به جنسیت اختصاص ندارد، متذکر شد: در جنگ نرم، دشمنان ایجاد شبهات می کنند و مبلغان نیز باید به زمان و مکان آشنا باشند.


ظهیری با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مسیر را روشن کرده است و کار امروز ما بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکار برای آینده پیش رو است، افزود: در زمان حاکمیت بنی امیه آیا مساجد را بسته بودند و آیا منبرها را آتش زده بودند، نه چنین نبود آن روز سبک زندگی مردم را تغییر داده بودند و امروز هم چنین می کنند. 

 

وی تاکید کرد: دشمنان و نفوذی ها در فضای غبار آلود شبهه، نمی گویند چادر نپوشید بلکه مدل آن را عوض می کنند.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم مسجد بیرجند روزنامه خراسان جنوبي روزنامه شبستان شیراز خطبه نماز جمعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی مبلغان دینی مبلغ اعزام مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات.‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع برمبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانی که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرف مخارجی می‌کنند که غالبا برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند.

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته‌بازی است، مقابله کنید و این‌قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت