Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:24:44 GMT

شغل ایده‌های خلاقانه

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۱۵۲۶

شغل ایده‌های خلاقانه

طراحی گرافیک یکی از رشته‌های پر تقاضا در دانشگاه‌های سطح کشور می‌باشد؛ که دانشجویان زیادی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، تولد و توسعه گرافیک زمانی شکل گرفت که عنصر صنعتی‌شدن و تولید انبوه کالای صنعتی و غیرصنعتی آغاز شد. طبیعی است که برای عموم مردم تبلیغ کردن نیازمند زبان مشترکی بود که از ترکیب رنگ‌ها و علامت‌هایی باشد که تصویر شکل‌ گرفته بتواند خواسته تولیدکننده محصول را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طراحان گرافیک  افرادی با ارتباط تصویری قوی هستند که محتوای تصویری را از طریق طراحی با دست یا استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری خلق می‌کنند.

طراحان گرافیک هنر تکنولوژی را برای ارتباط دادن ایده‌ها از طریق تصاویر طراحی صفحات وب برگه‌های چاپ‌شده ترکیب می‌کنند و معمولاً با هر دو متن و تصویر کار می‌کنند.

خلاقیت، آشنایی با نرم‌افزارهای لازم، طراحی وب و ارتباطات قوی از مهارت‌هایی هستند که یک طراح گرافیک باید داشته باشد تا زمینه رشد و موفقیت در این رشته برایش فراهم شود.

گرافیست‌ها در هر سازمان و یا شرکتی که واحد بازاریابی و فروش داشته باشد می‌توانند مشغول به کار شوند و علاوه بر بازار کار پر تقاضایی که وجود دارد درآمد خوبی نیز کسب کنند بطوری که درآمد افراد کم‌سابقه در این زمینه چیزی حدود ۳۰۰۰۰۰۰ تومان در ماه است.

تنها کافی است مهارت‌هایی که در این حوزه لازم است را کسب کنید یا اگر این مهارت‌ها را دارید از طریق سرویس تحلیل بازار کار در اپلیکیشن کارجوپلاس با وارد کردن مهارت‌های فعلی خودتان حدود درآمدی خود را مشخص نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید .

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرافيك اپليكيشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم

 سبحان، دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب با اشاره به اینکه فراخوان رویداد شتاب ویژه استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نو در آذر سال گذشته به مراکز علمی و آموزشی ارسال شد، گفت: ۱۳۸ ایده در این فراخوان شرکت کردند که در نهایت در ۲ دوره داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد ۳ روزه دعوت شدند.

وی با بیان اینکه این رویداد در حوزه فناوری اطلاعات و صنایع خلاق برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول -همان سایت است - و همچنین نحوه ارائه خود در روز اختتامیه کار کنند.

دبیر اجرایی این رویداد از برگزاری اختتامیه آن در روز ۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تمامی صاحبان ایده و کسب و کار‌هایی که بتوانند امتیاز‌های لازم را در این رویداد سه روزه به دست آورند می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری استفاده و در آینده شرکت خود را تاسیس کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)