Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@17:01:12 GMT

سعید عزت‌اللهی در لیست تیم‌ملی بود اما خط خورد!

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۱۶۵۱

سعید عزت‌اللهی در لیست تیم‌ملی بود اما خط خورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شماره 6 تیم ملی ایران در لیست اولیه ایران برای دیدار با هنگ کنگ بود ولی در لحظه آخر خط خورد. این بازیکن در سال های گذشته جزو بهترین بازیکنان تیم ملی بوده و همواره نقش بسیار موثری در ترکیب داشته است. به همین دلیل خط خوردن او از لیست ویلموتس کمی عجیب به نظر می‌رسد. عزت اللهی به تازگی به باشگاه یوپن بلژیک ملحق شده و در این مدت در تمرینات روستوف حضور داشت و آنجا تمرینات فشرده‌ای را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا دلیل خط خوردن سعید این بوده که تیم نداشته ولی تا همین چند روز قبل او در روستوف حضور داشت. در حال حاضر بازیکنی مثل کنعانی زادگان هم که دعوت شده در این مدت اصلا بازی نکرده به همین خاطر خط خوردن سعید عزت اللهی از لیست کمی عجیب به نظر می‌رسد.

252 251

کد خبر 1295604

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید عزت اللهی تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس استان کردستان سینمای ایران ایران و آمریکا استان چهارمحال و بختیاری سیدابراهیم رئیسی بازار خودرو حزب الله استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی

تیم فوتبال روستوف در غیاب مهاجم ایرانی‌اش در دیداری خانگی از هفته بیست‌وششم لیگ برتر روسیه به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال روسیه دوشنبه شب تیم روستوف برابر اورنبورگ با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

گل نخست این بازی برای اورنبورگ میهمان در دقیقه 12 توسط جوردی تامپسون به دست آمد. رونالدو (81) و نیکولای کوملینچنکو (6+90) نیز زننده گل‌های روستوف بودند.

محمد محبی در این بازی به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست بازیکنان روستوف حضور نداشت.

شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی

تیم فوتبال روستوف با کسب این پیروزی خانگی 40 امتیازی شد و به رده هفتم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه صعود کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)